باید جواب خائنینی همچون عیسی سحرخیز را داد

این عضو جامعه روحانیت در مراسم وداع با محرم که توسط هیئت الرضا (ع) در بقعه برفجان سیاهکل برگزار شد، گفت: سحرخیز اعلام کرده است که “خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.”

باید جواب خائنینی همچون عیسی سحرخیز را داد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت در مراسم وداع با محرم که توسط هیئت الرضا (ع) در بقعه برفجان سیاهکل برگزار شد، با بیان اینکه بدترین چیزی که می توان به انسان نسبت داد وظیفه نشناس بودن است، اظهار کرد: هرکسی که می گوید نظام اسلامی ما هیچ مشکلی ندارد دروغ می گوید و هنوز هم افرادی هستند که در نظام ما رشوه می گیرند و کارهای ناشایست انجام می دهند که باید با آنها برخورد بشود.

وی با اشاره به سخنان عیسی سحرخیز از فعالان اصلاح‌طلب و مدیرکل مطبوعات داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت خاتمی که در فتنه ۸۸ بازداشت شده بود، گفت: سحرخیز اعلام کرده است که “خیلی‌ از اصلاح‌طلبان بر خلاف اول انقلاب دیگر علاقه‌ای به آقای خمینی ندارند.”

این نماینده ادوار مجلس تأکید کرد: باید جواب این مزدوران خائن را داد و تا ما و مردمان با غیرت ایران هستند هیچ کسی نمی تواند به آرمانهای انقلاب تعرض کند.

shojoni-1
حجت الاسلام و المسلمین شجونی با اشاره به خفقان موجود قبل از انقلاب اسلامی در کشور تصریح کرد: باید قدردان نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه باشیم. نباید امام را فراموش کرد و دل رهبری را به درد آورد. رهبری همواره در سخنرانی های خودشان راه را به ما نشان می دهند.

وی با بیان چند خاطره از مبارزات انقلابیون در زمان طاغوت، گفت: می بایست هرکاری که از دست ما بر می آید برای نظام جمهوری اسلامی ایران انجام بدهیم.

عضو جامعه روحانیت با انتقاد شدید از وزارت ارشاد ابراز کرد: وضعیت حجاب ما در کشور خوب نیست.

حجت الاسلام و المسلمین شجونی با محکوم کردن جنایات سرویس های جاسوسی بیگانه در ایران بیان کرد: آن افراد ایرانی که با گرفتن پول از رژیم صهیونیستی به وطن خود خیانت کرده و دانشمندان هسته ای را به شهادت رساندند، شرف ندارند.

وی با بیان اینکه انگلیسی ها با گماشتن آتاتورک در ترکیه، رضاخان در ایران، یاسین هاشمی در عراق و شرکت هند شرقی در هندوستان می خواستند چادر را از سر زن ها بکشند و عمامه ها را از سر روحانیون بردارند، گفت: زن رئیس خانواده و روحانیون نیز رهبر جامعه هستند و آنها می خواستند با زایع کردن این دو، همان برنامه خود را که تفرقه بنداز و حکومت کن را به پیش ببرند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه