حاکم شدن تفکر بسیجی در ادارات، کار آمدی دستگاه های اجرایی را بالا می برد

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه دغدغه کار آمد نبودن دستگاه های اجرایی با حاکم شدن تفکر بسیجی حذف می شود افزود: در تفکر بسیجی افراد تراز انقلاب اسلامی تربیت می شوند.

حاکم شدن تفکر بسیجی در ادارات، کار آمدی دستگاه های اجرایی را بالا می برد

به گزارش خبرنگار سرویس فناوری ۸دی نیوز، ،سردار نظر علی علیزاده در همایش بسیجیان کارمند گیلان با تاکید بر نهادینه شدن تفکر بسیجی و مدیریت جهادی در تمامی ادرات استان،اظهارکرد:در دفاع مقدس ثابت شد که با مدیریت صحیح می توان اسلام را در دل ها و جهان حاکم کرد.

اصول مدیریت امام خمینی (ره) در دفاع مقدس واکاوی و بازگویی شود

وی با اشاره به مدیریت امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس گفت:مسیر مدیریتی که امام راحل در دوران دفاع مقدس طی کرد باید مورد تحلیل قرار گیرد و اصو ل مدیریتی آن در مسائل سیاسی،اجتماعی و اقتصادی مورد واکاوی و باز گویی قرار گیرد.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به اینکه بهترین منبع برای بررسی مدیریت جهادی مدیریت دفاع مقدس است گفت:نگاهی که امام خمینی (ره) به رویداد جنگ داشت و موضعی که امام اتخاذ کرد بسیار قابل تامل است.

علی زاده با بیان اینکه باید تئوری تنظیم شده ای از وقایعی که در شرایط حساس و بحرانی ت کشور رخ داده است تنظیم شود گفت:امروز ما با مشکل تئوریک مواجه هستیم.

mokhaberat00004

وی با اشاره به سوالاتی که مقام معظم رهبری در حوزه سبک زندگی اسلامی مطرح کردند افزود: اولین پاسخ به این سوالات تعیین نگاه درست به مسائل است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه در بسیاری از نگاه ها دچار چالش هستیم افزود:امروز معضلاتی در سبک زندگی ما وجود دارد معضلاتی که در حوزه ترافیک و آپارتمان نشینی وجود دارد باید بررسی شود.

علی زاده با اشاره به نگاهی که امام در بین رزمندگان و ملت ایران در جنگ ایجاد کرد گفت:امام نگفت این جنگ ،جنگ بین مردم ایران و عراق است امام فرمودند ما برای احیای اسلام می جنگیم ورژیم بعثی برای حذف اسلام آمده است.

وی با اشاره به تفکر مادی غرب در جنگ گفت: انتقال فضای جنگ در ایران از فضای زمینی به یک فضای معنوی برای دفاع از مهین و ارزش های اسلامی باعث خلق حماسه شد.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه جهاد اقتصادی و مدیریت جهادی باید تعیین دیدگاه شود اظهار کرد:باید با تعریف درست از جهاد اقتصادی ،فضای جدیدی برای تحقق آن ایجاد شود.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تصریح بر اینکه امام با تاکید بر اینکه کار پلیس عبادت است فضای کار را به محل عبادت تبدیل کرد افزود: این تفکر بسیجی است که محل کار مقدس است و ارباب رجوع فرستادی از سوی خدا تا من کارمند راهگشای آن باشم.

تنها راه حذف زیر میزی نهادینه کردن تفکر بسیجی در ادارات است

علی زاده با تاکید بر اینکه اگر نگاه جامعه را عوض کنیم و تفکر بسیجی حاکم می شود آنگاه پدیده زیر میزی حذف می شود افزود:دیگر در چنین شرایطی کسی با هزار ترفند به دنبال احتساب پست و مقام نمی رود و فقط برای رضای خدا کار می کند.

دغدغه کار آمد نبودن دستگاه های اجرایی با حاکم شدن تفکر بسیجی حذف می شود

وی با تاکید بر اینکه دغدغه کار آمد نبودن دستگاه های اجرایی با حاکم شدن تفکر بسیجی حذف می شود افزود: در تفکر بسیجی افراد تراز انقلاب اسلامی تربیت می شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه