تا بسیج هست، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با تأکید بر اینکه ما از شعار «هیهات من الذله» کوتاه نخواهیم آمد تأکید کرد: امیدواریم مذاکرات هسته ای به صورت عزت مندانه به نتیجه برسد و اگر بیش از این مذاکرات را طول بدهند، بدان معناست که آمریکایی ها عزت ملت ایران را زیر سئوال برده اند.

تا بسیج هست، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا شکسته دل امام جمعه سیاهکل در خطبه های نماز جمعه عبادی سیاسی این شهر که با حضور گسترده بسیجیان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج مایه ابهت نظام است و تا بسیج هست، دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی با بیان اینکه هر بسیجی خود به تنهایی یک بمب اتم است، گفت: رژیم صهیونیستی از بمب هسته ای نمی ترسد اما از یک بسیجی می ترسد.

147852369

امام جمعه سیاهکل افزود: بسیج نیروی کارآمد برای همه میدانهای فرهنگی، ورزشی، نظامی و … است و همین بسیج بود که بیداری اسلامی را به دنیا صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با اشاره به مهندسی معکوس پهپاد آمریکایی RQ170 توسط جوانان بسیجی ایران تصریح کرد: یکی از موفقیت های سپاه ساخت پهپاد RQ170 به دست جوانان بسیجی ایرانی است که توانایی جوانان بسیجی ایرانی را به همه دنیا اثبات کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها بعید می دانستند که ایران بتواند این پهپاد را در خاک کشور خود فرود بیاورد، ادامه داد: پهپاد آمریکایی ها فقط عملیات شناسایی را انجام می داد، اما پهپاد ایرانی RQ170 علاوه بر انجام عملیات شناسایی، عملیات نظامی نیز انجام می دهد.

امام جمعه سیاهکل با اشاره به پایان یافتن مذاکرات هسته ای ایران با ۱+۵ در سوم آذر ماه امسال گفت: ما با این گروه اتمام حجت کرده ایم و افکار عمومی جهان نیز به این رسیده که ایران مستحق داشتن دانش انرژی هسته ای است. هم اکنون نوبت طرف مقابل است که در رابطه با مباحث مطرح شده در مذاکرات همکاری کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شکسته دل با تأکید بر اینکه ما از شعار «هیهات من الذله» کوتاه نخواهیم آمد تأکید کرد: امیدواریم این مذاکرات به صورت عزت مندانه به نتیجه برسد و اگر بیش از این مذاکرات را طول بدهند، بدان معناست که آمریکایی ها عزت ملت ایران را زیر سئوال برده اند.

وی ابراز کرد: امام راحل فرمود عالم محضر خداست و نباید در آن گناه کرد. امام زمان (عج) نیز همه اعمال ما را می بیند و ای کاش که دل آن حضرت از گناهان ما نشکند.

خطیب جمعه سیاهکل با بیان اینکه مسجد سنگر است و همه باید این سنگر را پر کنند، خاطرنشان کرد: از همه می خواهم تا ماند بسیجیان در نماز جمعه حضور گسترده داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه