موقعیت خاص آستارا مورد توجه رییس جمهوری ایران است

فرماندار شهرستان بندر آستارا گفت: موقعیت خاص و ممتاز آستارا مورد توجه رییس جمهوری ایران است.

موقعیت خاص آستارا مورد توجه رییس جمهوری ایران است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از آستارا خبر سیروس شفقی در جمع اعضای مجمع عمومی موسسین انجمن صادرکنندگان آستارا افزود: در نشست مشترک روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان نقش ویژه شهرستان آستارا مورد بحث قرار گرفت.

87657

وی اضافه کرد: موقعیت مرزی و بندری آستارا مورد توجه هر صادرکننده ای است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آستارا در بین ۱۱ مرز خروجی در کشور رتبه نخست صادرات را دارد ، اظهار کرد: صادرکنندگان در پویا شدن امروز اقتصاد در سطح کشور نقش ویژه ای دارند و دولت در راستای حمایت  از فعالان عرصه اقتصاد برنامه دارد.

وی فعالیت بندر آستارا را برابر با به گردش در آمدن چرخه صادرات خواند و گفت: قصد دایم ظرفیت اسکله آستارا به ۱۰۰ هزار تن ارتقا بخشیم.

وی خواستار حضور پررنگ و تاثیرگذار صادرکنندگان در نشست های این انجمن تازه تاسیس شد و خاطرنشان کرد: این انجمن به منظور ساماندهی امور مربوط ، نظم بخشی و توازن و نیز بهره برداری از فرصت های سرمایه گذاری و تولید در شهرستان آستارا تشکیل شده است.

فرماندار آستارا انتقال تجربیات علمی و عملی دست اندرکاران و بهنگام نمودن آنها برای نیل به اهداف قانونی توسعه را از اعضای انجمن صادرکنندگان آستارا خواستار شد و بیان کرد: انجمن صادرکنندگان آستارا به استناد بند (ک) ماده پنج قانون تشکیل اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی ایران و ماده پنج قانون بهبود مستمر کسب و کار تشکیل شده است.

به گزارش “آستارا خبر” در این نشست رییس اتاق بازرگانی استان گیلان نیز حضور داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه