آمریکا با واقع بینی با ایران رفتار کند/ واشنگتن در معرض یک آزمون بزرگ قرار دارد

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: انتظار داریم دولت آمریکا براساس سیاست واقع بینانه با جمهوری اسلامی ایران رفتار کند و با تکریم با ملت بزرگ ایران سخن بگوید.

آمریکا با واقع بینی با ایران رفتار کند/ واشنگتن در معرض یک آزمون بزرگ قرار دارد

به گزارش ۸دی نیوز، مرضیه افخم این مطلب را امروز در نشست هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار سیاسی ایرنا بیان کرد که از او درباره سخنان اخیر باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه گزینه نظامی درباره ایران همچنان روی میز است، پرسید.
افخم در پاسخ به این سوال افزود: به نظر ما امروز آمریکا در مقابل یک آزمون بزرگ قرار گرفته است که باید دید تا چه میزان در برابر فشار جنگ طلبان مقاومت خواهد کرد.
وی اضافه کرد: هر چه ایستادگی و مقاومت دولت آمریکا در برابر تبلیغات منفی و فشار جنگ طلبان بیشتر باشد، امکان تعامل با آمریکا و حرکت به سمت رویکردهای سازنده قابل بررسی خواهد بود.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: البته فشارهای رژیم صهیونیستی به دلیل منزوی شدن و عصبانیت آنها از پذیرفته شدن سیاست های دولت اعتدال و تبلیغات منفی آنها علیه ایران ادامه خواهد یافت.
افخم اظهار داشت: بسیاری از تحلیلگران جهان این روش رژیم صهیونیستی برای اعمال فشار و تکرار سناریوهای پیشین را نخ نما می دانند و از نظر ما توان دولت آمریکا در برابر فشارهای رژیم صهیونیستی و ایستادگی در برابر این گونه تبلیغات منفی، ملاک است.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه