پیروزی در همه زمان‌ها در جبهه ولایت بوده است

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه زیر سایه ولایت قرار گرفتن راه سعادت و نجات بشیریت است، گفت:خط پیروزی خون بر شمشیر خط سرخ شهادت و ولایت است.

پیروزی در همه زمان‌ها در جبهه ولایت بوده است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی در سومین مراسم بزرگداشت شهید هدایت درویشوند نخستین شهید حلقه صالحین کشور و مراسم یادواره ۵۹ شهید والامقام و پنج شهید گمنام لوشان در مسجد جامع شهر لوشان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت بهترین مرتبه رسیدن به خدا است.

وی با بیان اینکه امام حسین(ع) با شهادت خود بهترین راه تعالی در همه عرصه‌ها را پیش گرفتند، افزود: عاشورا نمونه‌ای عبرت آمیز برای زندگی بشر است و کسانی که در حادثه عاشورا رسوا شدند بنی‌امیه، بنی‌سعد و شمر هستند.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور با اشاره به آیات و روایاتی که شیطان انسان را بی‌آبرو می‌کند، گفت: شیطان از طریق آرزو، زن و فرزند، وسوسه‌های نفسانی و مذهب به دنبال بی‌آبرو کردن انسان است.

تویسرکانی با اشاره به حادثه عاشورا، تصریح کرد: عمر بن سعد برای دستیابی به حکومت ری در مقابل امام حسین(ع) ایستاد و خود را برای همیشه بی‌ آبرو کرد، بسیاری از افراد برای رسیدن به پست و مقام کاذب خود را بی آبرو می‌کنند.

وی با بیان اینکه فرقه‌ها و انحرافات از راه‌های بی‌آبرو کردن انسان‌ها است، خاطرنشان کرد: انحراف در عزاداری‌ها مانند قمه‌زنی نشانه شیعه نیست بلکه نشانه شیعه صحیفه سجادیه است.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین کشور گفت: داعشی‌ها و تکفیری‌ها در جامعه امروز از راه مذهب وارد میدان مبارزه شده‌اند و تجربه تاریخ اثبات می‌کند بی‌آبرو می‌شوند.

تویسرکانی، زیرسایه امام علی(ع) و ولایت قرار گرفتن را راه سعادت و نجات بشریت دانست و افزود: هرکس در این مسیر قرار بگیرد همانند عباس بن علی(ع) است که در کربلا برای دفاع از ولایت تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرد.

وی، امام حسین(ع) را نمونه بارز آبرومندان دانست و گفت: بی‌آبرویی یزید و عوامل آنها می‌تواند تجربه‌ای باشد، پیروزی در همه زمان‌ها در جبهه ولایت بوده است و امروز هم پیروزی‌های پی‌درپی را در همین جبهه و در صحنه انقلاب‌های کشورهای مختلف شاهد هستیم.

نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین با محکومیت تیرباران عزاداران حسینی در عربستان، خاطرنشان کرد: دشمن با تبلیغ یقینا به نتیجه مورد نظر خود دست نمی‌یابد و حضور شش میلیون زائر در کربلا موید محبان آن حضرت است.

تویسرکانی با بیان اینکه خط پیروزی خون بر شمشیر خط سرخ شهادت و ولایت و همان محمد آل محمد (ص) است،گفت: حضور در مجالس و یاد بود شهدا تجدید پیمانی دوباره با ولایت و شهدا است و با حضور در این مراسم‌ها پیمان می‌بندیم که تا آخرین لحظه با ولایت می‌مانیم.

وی با اشاره به اینکه کسانی که با ولایت هستند هم دنیایی آباد و هم آخرتی آباد دارند، افزود: شیطان تمام تلاش خود را به کار می‌بندد تا ما را از ولایت جدا کند، نباید وسوسه‌های شیطانی را با ولایت معامله کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه