کینه فتنه‌گران از امام حسین بازهم سر باز کرد + تصاویر

فتنه‌گرانی که در سال ۸۸ حرمت عاشورای حسینی(ع) را شکستند و سوت و کف زدند، مجددا با قلم‌های مسموم خود به دنبال تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی امت خیز برداشته اند.

کینه فتنه‌گران از امام حسین بازهم سر باز کرد + تصاویر
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خیبر، ماجراهای انتقامگیری فتنه گران خزیده در لباس اصلاحات از عاشورا و محرم که از سال های پایانی دهه ۷۰ آغاز شده، با اتخاذ سیاست تسامح و تساهل در دوران موسوم به اعتدال مجددا شدت گرفته است.
جماعت روشنفکرمآب و غربزده ای که سر در آخور “جرج سوروس” و “جین شارپ” و صهیونیست های ضددین و عاشورا دارند، همچنان در جنگ آشکار با نهضت کربلا و محرم به سر می برند و با سوءاستفاده از فرصت سیاسی به دست آمده برای آنان و رخنه های فرهنگی شکل گرفته، می کوشند تا دیدگاه های غربگرایانه و سکولارشان را مانند ویروسی در جامعه منتشر نمایند.
در آخرین نمونه از اهانت های ناجوانمردانه به نهضت حسینی(ع) سعید حجاریان که در پرونده فعالیتش در عرصه مطبوعاتی توهین به قیام کربلا موجود است، روز چهارشنبه ۷ آبان با انتشار یادداشتی در روزنامه مجیزگوی خاندان رفسنجانی، تحت عنوان “فرهنگ عاشورا، فرهنگ اربعین” تلاش کرد تا با دستاویز قراردادن چند مساله از هم گسیخته و با پراکنده گویی، باز هم به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اهانت نماید.
وی در بخشی از این توهین نامه نوشته است: “نظرات آقای صالحی‌نجف‌آبادی که کوشیده است امام حسین(ع) را به عنوان یک شخصیت حسابگر و حرکت او را به یک حرکت صد درصد عقلانی معرفی کند حتی در بین روشنفکرهای ما هم که می‌خواستند عقلانی فکر کنند، معقول نیفتاد چه رسد به توده‌ها.”؟
5705_740
حجاریان در ادامه گزافه گویی خود آورده است: “بعد از شهادت خود امام حسین(ع) در تشیع هم همین اتفاق افتاد. یعنی بعد از اربعین ائمه به تربیت شاگرد و تدارکات سیاسی پرداختند و جهت‌گیری حرکت‌ها بر مبنای محاسبات عقلانی صورت گرفت”!
این فرد هتاک البته برای اینکه از مطلب اهانت آمیزش سوءاستفاده سیاسی نیز نماید، تلاش کرده تا بدون نشان دادن هرگونه ارتباطی با آنچه که مقصود او بوده با فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، دیدگاه های غیرکارشناسانه خود را در این رابطه نیز مطرح نماید. همچنین، با این توجیهات توهم گرایانه، به این یافته باطل رسیده است که امام خمینی(ره) نیز تا قبل انقلاب عاشورایی رفتار می کرد (به زعم هتاکانه او بخوانید تنها عاشقانه و غیرمعقول) اما پس از انقلاب هرچه پیش رفت، برمبنای محاسبات عقلی بیشتری اتخاذ تصمیم نمود!
جالب اینجاست که این مقاله توهین آمیز به ساحت امام حسین(ع) و تفکرات امام خمینی(ره) در سایت جماران وابسته به حسن مصطفوی (خمینی) هم بازنشر داده شده است.
5706_761
توهین به قیام سیدالشهداء(ع) در جمع فتنه گران مدعی اصلاحات تازگی ندارد و در روزنامه “صبح امروز” به مدیرمسئولی سعید حجاریان، اکبر گنجی که اینک به عنوان یک ضدانقلاب فراری شناخته می شود، در دوران سیاه فرهنگی دولت موسوم به اصلاحات، با انتشار یادداشتی تخت عنوان “خون به خون شستن محال آمد محال” آشکارا به قیام حسینی(ع) و عملکرد امیرالمومنین، امام علی(ع) جسارت نمود. وی در آن مقاله نوشته بود “پیامبر در بدر و حنین و … شمشیر زد … اما آیا جنگ های جبهه حق علیه باطل پیامدهای ناخواسته یا آثار وضعیه به دنبال ندارد؟… خشونت فرزند خشونت است و درخت خشونت میوه ­هایی جز خشونت به بار نمی­ آورد. هیچ کس حق ندارد به صرف اینکه خود را حق و دیگران را باطل می­ داند، دست به خشونت بزند و در صدد نابودی مخالفان خود از طریق حذف فیزیکی برآید”. “اکبر پونز” مصیبت های اهل بیت(ع) در روز عاشورا و فجایع آن روز را نتیجه خشونت و جنگ های بدر و حنین اعلام کرده بود!
در عین حال، طی سال های گذشته که جماعتی از اهالی ضدفرهنگ و ضددین به خاستگاه اصلی تفکرات باطل خود در غرب فرار کردند، شاهد اهانت های به مراتب کمتری در فضای رسانه ای کشور بودیم اما با عرض تاسف، در یکسال و نیم اخیر و با روی کار آمدن جماعتی که شعار خود را “اعتدال” اعلام کرده اند، بازهم فضا برای توهین کنندگان به مقدسات فراهم شده است.
هتاکی دو روزنامه به حکم الهی قصاص و ولایت امیرالمومنین(ع) در سال ۹۲ و نیز، سخنان توهین آمیز نجفقلی حبیبی در یک برنامه زنده تلویزیونی به نذورات مردمی در روز عاشورا و تاسوعا و دست آخر، توهین اخیر سعید حجاریان حکایت از آن دارد که در سایه غفلت های فرهنگی و سیاسی شکل گرفته در سطح مدیران دولتی، فتنه گران زخم خورده از فرهنگ عاشورا درصدد انتقام دوباره از آن برآمده اند.
فتنه گرانی که در سال ۸۸ حرمت عاشورای حسینی(ع) را شکستند، سوت و کف زدند، بیرق ها و نشانه های عزاداری را آتش زده و پاره کردند، مجددا با قلم های مسموم خود به دنبال تخریب بنیان های فکری و اعتقادی امت خیز برداشته اند.
5709_935
مع الاسف، در این بین سخنانی که اخیرا توسط شیخ حسن روحانی مطرح شد و علنا، اصلی ترین پیام قیام کربلا که ایستادگی، مقاومت، پایداری و نهایتا شهادت بود، را به عنوان انحرافی “مذاکره” تغییر داد، فضا را برای گستاخی های اینچنینی بازتر نیز کرده و خواهد کرد. سخنانی که با قلب واقعیت و کنایه  آمیز، سران ملعون فتنه را با “جناب حر” مقایسه نموده و درخواست گذشت از خطای کسانی مطرح شد که نه تنها به اشتباهشان معترف نبوده و درصدد جبران برنیامده اند، بلکه با لجبازی و اصرار فراوان، همچنان مترصد فرصتی برای ادامه رفتار فتنه گرایانه خود هستند.
به نظر می رسد اینک که مسئولان نظارتی در وزارت ارشاد و سایر نهادهای دولتی در خواب غفلت به سر می برند، علما، مراجع عظام تقلید، تریبون داران مختلف فرهنگی و مذهبی در حوزه و دانشگاه، رسانه های انقلابی و اسلامی و نیروهای جوان و جناح فرهنگی مومن کشور باید خود را برای جهادی مقدس و خستگی ناپذیر در برابر مهاجمان به باورهای دینی آماده کرده و حداقل تا دوسال دیگر، به عنوان مرزبانان فرهنگی، مذهبی و سیاسی کشور وارد میدان مبارزه تبیینی شده و رصد شبهه افکنان و پاسخ های سریع و صریح به توهم پراکنی های آنان را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه