آمریکا به دنبال تغییر رفتار در ایران است

بهروز جلایی فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) لشکر قدس گیلان گفت: دشمن به دنبال تغییر رفتار در ایران است و نباید به دلیل تحریم در مقابل آنها دست دراز کنیم و باید پشت سر ولایت فقیه باشیم.

آمریکا به دنبال تغییر رفتار در ایران است

به گزارش ۸دی نیوز، بهروز جلایی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فومن، اظهار کرد: جنگی که بین چند کشور واقع می‌شود تحلیل اولیه این است که جبهه‌ای برنده یا جبهه بازنده شده و یا اینکه با یک تصمیم بین‌المللی جنگ خاتمه پیدا کند، اما جنگ علیه جمهوری اسلامی از چنین تحلیلی برخوردار نبود.

*نقش ولایت فقیه در دفاع مقدس

وی ادامه داد: کسانی که جنگ را بر ما تحمیل کردند یک پیروز برای این جنگ متصور بودند و آن هم صدام بود.

این جانباز سرافراز دفاع مقدس، نقش ولایت فقیه را در شکست صدامیان مهم دانست و گفت: نخستین مسئله‌ای که سبب شد تا تحلیل آنها با شکست مواجه شود، مکتب ولایت مطلقه فقیه بود که برگرفته از مدینه‌النبی و تعالیم ائمه بود و در این نگاه شکست وجود ندارد و دومین مورد نیز حضور بسیجیان و رزمندگان مخلص در جبهه بود.

جلایی اضافه کرد: زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد و کسانی که صلح بر امام (ره) را تحمیل کردند، آمریکا را حق نمی‌دانستند بلکه مقابله با دشمن را سخت می‌شمردند.

وی افزود: آنچه امروز به دست آوردیم بر اثر دفاع مقدس است و انقلاب را دفاع مقدس تثبیت کرد.

*آمریکا از حمایت صهیونیسم دست بر نمی‌دارد / آمریکا به دنبال تغییر در ایران است

دارنده مدال فتح، با بیان اینکه دشمن ایران اسلامی را به عنوان یک قدرت در منطقه شناخته است، تصریح کرد: آمریکا از هدف و حمایت همه جانبه خود از رژیم صهیونیستی دست بر نمی‌دارد و بارها با عناوین واهی شدیدترین تحریم‌ها را علیه ایران تحمیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهدای ما از دشمن غفلت نکردند، تصریح کرد: شهدا امروز مورد احترام هستند و ما از باب اقتدار و با نرمش قهرمانانه آماده حضور در عرصه هستیم.

فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) لشکر قدس گیلان، خاطرنشان کرد: ایران طبق جهان‌بینی و ایدئولوژی اسلامی رفتار می‌کند و نباید بر اثر تحریم‌ها دست دراز کنیم و باید تنها باید پشت سر ولایت فقیه با عزم راسخ با تغییر رفتاری که دشمن به دنبال آن است مبارز کنیم و سبک زندگی که رهبر انقلاب فرمود تحقق بخشیم.

*سازماندهی گردان‌های بسیجی در فومن

سپاه ناحیه فومن نیز در مراسم مذکور یگان‌های حاضر در میدان را نمونه کوچکی از دهها گردان آماده رزم بسیجی این شهرستان اعلام کرد.

علی توشه اظهار کرد: این گردان‌ها در مقابل تهدیدهای دشمن سازماندهی شده‌اند تا طبق دکترین جنگ نامتقارن وارد عمل شوند.

فرمانده سپاه ناحیه فومن با تصریح بر اینکه در مقابله با تهدیدات مصنوعی و طبیعی گردان‌های پایگاه‌محور بر اساس دکترین رزم سپاه شکل گرفته است، افزود: گردان‌های امام حسین (ع) در برابر تهدیدات نظامی با آمادگی بالا همراه با معنویت نیروهای خود وارد عرصه می‌شوند.

وی، عرصه جنگ امروز را جنگ نرم خواند و حضور بسیجیان با بصیرت را در این میدان نبرد ضروری دانست.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه