مبارزات ابوالشهدا قائمی با ساواک فراموش نشدنی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی، گفت: مبارزات ابوالشهدا قائمی با ساواک فراموش ناشدنی است.

مبارزات ابوالشهدا قائمی با ساواک فراموش نشدنی است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی عصر امروز در حاشیه دیدار با مدیران بهزیستی گیلان در جمع خبرنگاران با تسلیت رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی از روحانیون مبارز گیلان، اظهار کرد: مرحوم قائمی از روحانیون مظلوم و عالم گیلان بود.

وی با اشاره به مبارزات عالم فقید حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالشهدا رحمت‌الله قائمی، افزود: ایشان خود را وقف اسلام کرد و از ولایتمداران واقعی بود.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه شخصاّ شاهد مبارزات مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی با ساواک در قم بودم، گفت: ایشان زمانیکه ساواک به مدرسه فیضیه حمله کرده بود با ایستادن بر بلندی آجر بر سر ساواکی‌ها پرتاب می‌کرد و عالمی نترس و شجاع بود و مبارزات ابوالشهدا رحمت‌الله قائمی با ساواک فراموش ناشدنی است.

آیت‌الله قربانی با اشاره به دوران بستری شدن حجت‌الاسلام والمسلمین رحمت‌الله قائمی در بیمارستان، تصریح کرد: به ملاقات ایشان رفتم و به صورت مستمر پیگیر حال عمومی ایشان و مراحل درمان بودم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه