دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر:

تعرض و ضرب وشتم بانوی آمر به معروف رودسری پیگیری قانونی می شود

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: بی توجه به وجه عمومی جرم نخواهیم بود و رسیدگی به این پرونده در شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر انجام خواهد شد.

تعرض و ضرب وشتم بانوی آمر به معروف رودسری پیگیری قانونی می شود

حجت الاسلام “سجاد سرافراز” دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گفتگو با هشت دی در واکنش در پی تعرض به بانوی آمربه معروف در رودسر، اظهار کرد: حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر وظیفه ذاتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه از این بانوی آمر به معروف در رودسر که ضابط قضایی بوده و بعنوان پلیس افتخاری مشغول انجام وظیفه بوده حمایت و دلجویی لازم را خواهیم کرد و علاوه بر پیگیری از حقوق شخصی ایشان، بی توجه به وجه عمومی جرم نخواهیم بود و رسیدگی به این پرونده با مساعدت دادستان شهرستان در شعبه ویژه امر به معروف و نهی از منکر انجام خواهد شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: تمکین و تواضع در برابر آمربه معروف و ناهی از منکر وظیفه ای است که همه آحاد ملت باید نسبت به این موضوع آگاهی پیدا کنند و البته این امر باید اولا از طریق آموزش عملی توسط مسئولین، در میان مردم نیز به رفتاری رایج تبدیل شود.

سرافراز با بیان اینکه ما باید شأن آمران به معروف و ناهیان از منکر را رعایت کنیم و بدانیم که این امر و نهی با انگیزه ای شرافتمندانه در جهت اصلاح امور جامعه انجام می شود، تصریح کرد: برای اینکه این موضوع در جامعه نهادینه شود باید همه مسئولین عزم جدی کنند و این رفتار را از خود آغاز کنند.

وی خاطرنشان کرد: همه مسئولین باید مطالبات مردم را با تواضع بشنوند و پیگیری کنند.

بنا بر این گزارش، در روزهای اخیر خانم مسافری که با پوشش بسیار نامناسب در دریای خزر در محدوده رودسر شنا می کرد، پس از تذکر بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر رودسری به وی فحاشی کرده و او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمد
وقتی مسئولین [= مقامات سیاسی ، قضات و برخی افراد در نیروی انتظامی ] ، در قضیه امر به معروف و نهی از منکر ، احساس مسئولیت نمی کنند ، بلکه در بسیاری اوقات ، با سکوت خویش ، طرف بزهکاران را می گیرند ، معلوم است که طرفداران منکرات ، روز به روز گستاخ تر می شوند
در حاشیه