داعش بلایی است به جان کشورهای غربی

امام جمعه موقت رشت گفت : داعش با هدف کم کردن نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه ایجاد شد اما امروز بلایی است که به جان کشورهای غربی افتاده است .

داعش بلایی است به جان کشورهای غربی

به گزارش ۸دی نیوز، حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود : دنیای غرب به سرکردگی استکبار جهانی در توطئه ای ضد اسلامی ، داعش را به وجود آورد تا بتواند حکومت های قانونی سوریه و عراق را سرنگون کرده و از اقتدار و نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه بکاهد ؛ اما نه تنها این ترفند غربی ها جامع عمل نپوشید بلکه گروه های تروریستی داعش را به تهدیدی بالقوه علیه اروپا و امریکا بدل کرد.
وی این بازی ناشیانه و ضد بشری دنیای استکبار در منطقه خاورمیانه را زمینه ساز افزایش محبوبیت و ارتقا جایگاه جمهوری اسلامی در میان ملت های مسلمان عنوان کرد و گفت : امروز فرماندهان عراقی بوضوح اعتراف می کنند که مشاوره نظامی ایران مانع از تصرف بغداد به دست داعش شده است .
امام جمعه موقت رشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن مرحله دیگری از مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۵+۱ به تعامل سازنده مقامات دیپلماتیک جمهوری اسلامی برای رفع شبهات غربیها پرداخت و افزود: غربیها بدانند پنجره مذاکره برای همیشه به روی آنان باز نیست و بهتر است در مذاکرات پیش رو از فرصت داده شده به نحوی شایسته برای رفع اختلافات بهره بگیرند.
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده با اشاره به ۲۵ ذیحجه روز تکریم خانواده و همچنین روز تکریم بازنشستگان از دولت خواست در روند برنامه ریزی ها به معیشت و رفاه بازنشستگان بیشتر توجه کنند .
به

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه