ماجرای ساخت سرپناهی برای مادری پیر در یکی از روستاهای ماسال+ تصاویر

عده ای ازخیّرین شهرماسال دراقدامی نوعدوستانه به یاری زنی بی سرپرست و آبرومند و تنها در یکی از روستاهای بخش مرکزی ماسال شتافته اند .این زن هم اکنون در خانه ای گِلی زندگی می کند که به دلیل فرسودگی شدید وترک های موجود در دیوار این خانه در مواقع بارندگی دچار مشکلات عدیده ای می شود.

ماجرای ساخت سرپناهی برای مادری پیر در یکی از روستاهای ماسال+ تصاویر

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از  گیل بانو، عده ای ازخیّرین شهرماسال باهمکاری سایت ماسال نیوز،دراقدامی نوعدوستانه به یاری زنی  بی سرپرست و آبرومند و تنها در یکی از روستاهای بخش مرکزی ماسال  شتافته اند .این زن هم اکنون در خانه ای گِلی زندگی می کند که به دلیل فرسودگی شدید وترک های موجود در دیوار این خانه در مواقع بارندگی دچار مشکلات عدیده ای می شود.

وی هم اکنون بی سرپناه است که به دلیل ترک های موجود در مواقع بارندگی، آب باران به داخل خانه نفوذ می کند.با توجه به در پیش بودن فصل سرما، شرایط برای زندگی در این خانه گلی سخت تر می شود.

 

 

 

masal nikokkari930702 (2)

 

 

تاکنون اهالی روستا و خیّران مرتبط با خیریه غدیر و کمیته امداد مبالغی جهت ساخت منزل برای این خانم تهیه کرده اند که با این پول ساختمانی در متراژ ۳۵ مترمربع تا مرحله شناج در حال ساخت است.

 

 

ولی متاسفانه اتاق مورد نظر به دلیل نداشتن پول مورد نیاز نیمه کاره رها شده است. لذا از مردم خیّر استان گیلان خواهشمندیم برای اتمام ساخت این اتاق که حدود ۴ میلیون و پانصد هزار تومان اعتبار نیاز دارد ،هم استانی خودتان رایاری کنید.

 

 

مبالغی هرچند کم و اندک می تواند ما را در ساخت این اتاق کمک نماید که” قطره قطره جمع گردد؛ وانگهی دریا شود”.

 

masal nikokkari930702 (1)

 

 

برای ارایه کمک های نقدی خود می توانید با شماره همراه ۰۹۱۱۸۰۸۵۲۸۵ تماس بگیرید و یا مشخصات خود را جهت برقراری ارتباط به ایمیل masalnews@yahoo.com ارسال نمایید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه