نقش انگلیس در فتنه ۸۸ فراموش نمی‌شود / نیازی به سفارت انگلیس در ایران نیست

امام جمعه آستارا با تاکید بر اینکه نقش انگلیس در فتنه ۸۸ فراموش نمی‌‌شود، گفت: انگلیس هر جا باشد به دنبال آن توطئه و حیله نمایان می‌شود.

نقش انگلیس در فتنه ۸۸ فراموش نمی‌شود / نیازی به سفارت انگلیس در ایران نیست

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس، اظهار کرد: تا زمانی که روحیه جهادی و انقلابی در ملت ولایتمدار ایران اسلامی وجود داشته باشد هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند در مقابل این ملت ایستادگی کند.

وی با تاکید بر اینکه ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی تا آخرین قطره خون خود از آرمان‌های انقلاب و امام راحل و شهدا پاسداری می‌کند، افزود: امروز رهبری‌های حکیمانه و مدبرانه خلف صالح امام راحل، رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه‌ای کشتی انقلاب را با قدرت به پیش می‌برد.

امام جمعه آستارا با تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به دانش آموزان،دانشجویان و طلاب از آنان خواست تا با تذهیب نفس سنگرهای علم را یک به یک فتح کرده و با تاسی از آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه راه شهیدان را ادامه دهند.

حافظ‌نیا با تبریک به مناسبت سالروز ازدواج امیرالمومنین (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از والدین خواست تا ضمن عدم سختگیری بر جوانان راه ازدواج آسان بر آنان را فراهم آورند.

وی با اشاره به سالروز همبستگی با جوانان و نوجوانان فلسطینی بر لزوم حمایت قاطع از آنان تاکید کرد و گفت: امیدواریم زمانی برسد که رژیم منحوس و غیرقانونی اسرائیل از صحنه روزگار محو شود.

امام جمعه آستارا با تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع) از مردم دیندار و مومن این شهرستان خواست تا حضور حداکثری خود در مراسمات عزاداری این امام همام حضور داشته باشند.

حافظ‌نیا با اشاره به سخنرانی اخیر رئیس جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل از مواضع وی قدردانی و خاطرنشان کرد: متاسفانه سخنان بی‌شرمانه و گستاخانه نخست وزیر انگلیس پس از دیدار با دکتر روحانی چهره زشت و حیله گرانه انگلیس را مثل همیشه نمایان کرد.

وی با بیان اینکه سخنان نخست وزیر انگلیس توهین به ملت ایران بود،افزود:جا داشت رئیس جمهوری در سخنان خود پاسخ کوبنده‌ای به سخنان نخست وزیر انگلیس می‌داد گرچه سخنگوی وزارت امور خارجه این کار را انجام داد.

امام جمعه آستارا با اشاره به خباثت‌ها و توطئه‌های شوم انگلیس علیه ملت ایران در تاریخ این مرز و بوم، تصریح کرد: انگلیس پرونده سیاه و ننگینی در تاریخ این مرز و بوم دارد که یکی از آنان دخالت آشکار آنان در فتنه ۸۸ بود که هیچگاه از
حافظه تاریخی ملت غیور ایران اسلامی پاک نمی‌شود.

حافظ‌نیا با بیان اینکه ارتباط با انگلیس هیچ نفعی برای ایران ندارد، گفت:هر موقع پای انگلیس در میان بوده یک مرکز فتنه در آنجا ایجاد شده است که در این راستا می‌توان گفت نیازی به سفارت انگلیس در کشور نداریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه