دفاع مقدس، ایران را به قدرت معنوی و نظامی جهان تبدیل کرد

امام جمعه فومن با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های کشور هستند، گفت: حماسه دفاع مقدس امروز جمهوری اسلامی ایران را به قدرت معنوی و نظامی جهان تبدیل کرده است.

دفاع مقدس، ایران را به قدرت معنوی و نظامی جهان تبدیل کرد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از تسنیم، حجت السلام سید محمدحسن صفوی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، با اشاره به اینکه دفاع مقدس ادامه دارد، اظهار کرد: دیروز دفاع مقدس با رزمندگان و امروز با جنگ نرم در عرصه دیگر است.

وی با بیان اینکه امروز دفاع مقدس بر عهده جوانان است، افزود: من امروز با دیدن حلقه‌های صالحین در مصلای نماز جمعه بسیار خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم با این جوانان و با انگیزه اسلام و انقلاب پیروز و زمینه‌های انقلابی آماده است

امام جمعه فومن با بیان اینکه دفاع مقدس، دفاع از علمدار کربلا امام حسین(ع) و رسول الله و قرآن است، گفت: کسی نیست که خونین شهر و خرمشهر را ندیده باشد شهری که به خاک و خون کشیده شد و کودکان و زنان و مردانش به شهادت رسیدند اما مقاومت در این شهر امروز سبب شد تا یک وجب از خاک ایران در دست دشمن نباشد.

صفوی با بیان اینکه امروز کرامت کشور  از جایگاه ویژه برخوردار است و خاطرات جبهه و جنگ توسط فرماندهان خوانده و گفته می‌شود، تاکید کرد: روز گذشته  رونمایی از تندیس مادران چهار شهید در فومن انجام شد مادران شهیدی که سه فرزندشان در جبهه‌های حق علیه باطل به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سرمایه‌های کشور هستند، گفت: مدیون شهدا و جانبازان  جبهه و جنگ هستیم، حماسه دفاع مقدس امروز جمهوری اسلامی ایران را به قدرت معنوی و نظامی جهان تبدیل کرده است.

امام جمعه فومن با اشاره به از خودگذشتگی سردارانی همچون فکوری، جهان آرا، کلاهدوز، باقری و چمران، خاطرنشان کرد:چمران برای آزادی کردستان رفت تا اسلام را زنده کند.

صفوی تصریح کرد: امروز سالروز ازدواج حضرت زهرا با علی (ع) است سعی کنید از این دریای کم نظیر عصمت و حیا استفاده کنیم.

وی سرشماری کشاورزی را در برنامه‌ریزی صنعتی و کشاورزی ضروری خواند و گفت: با آمارگیران همکاری کنید و آمار درست بدهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه