مستند «اولین گیل مردان»، روایت گر صحنه مجاهدت و ایثارگری گیل مردان خطه سر سبز گیلان در دوران دفاع مقدس است

فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: فرهنگسازی ارزش های دفاع مقدس در جامعه ای که دشمن آن را در جبهه تهاجم فرهنگی هدف قرار داده، لازم و ضروری است.

مستند «اولین گیل مردان»، روایت گر صحنه مجاهدت و ایثارگری گیل مردان خطه سر سبز گیلان در دوران دفاع مقدس است

به گزارش ۸دی نیوز، سردار هامون محمدی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران»، با اشاره به گرامیداشت  هفته دفاع مقدس، هشت هزار شهید گیلان را سندی محکم در معرفی جایگاه این استان در دوران دفاع مقدس معرفی کرد.

وی گفت: شهدای تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس در راستای احیاء مجدد اسلام ناب محمدی (ص) قدم در جبهه مقابله با دشمن متجاوز بعثی گذاشتند.

فرمانده سپاه قدس گیلان، افزود: عملیات سر پل ذهاب به منظور نجات مناطقی از کشور همچون باختران از دست دشمن متجاوز و ایجاد سدی در برابر ادامه پیشروی دشمن در خاک ایران اسلامی می درخشد،

وی تصریح کرد: مستند «اولین گیل مردان»، روایت گر صحنه مجاهدت و ایثارگری گیل مردان خطه سر سبز گیلان در دوران دفاع مقدس است.

محمدی با بیان اینکه تصویر سازی دوران دفاع مقدس حرکتی فرهنگ ساز با ریشه ارزشی است، اضافه کرد: شهدا در تاریخ دوران دفاع مقدس نه تنها امنیت و آرامش بلکه عزت، افتخار، اقتدار، استقلال  و آزادی را با برافراشتن پرچم ولایت مداری در مسیر استکبار ستیزی به ارمغان آوردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در خاتمه اظهار کرد: فرهنگسازی ارزش های دفاع مقدس در جامعه ای که دشمن آن را در جبهه تهاجم فرهنگی هدف گرفته است همانند جهاد نظامی در راستای نجات اسلام لازم و ضروری است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه