ممکن است خاتمی از رهبر انقلاب عیادت کند!

موسوی لاری توضیح نداده که اگر خاتمی قصد عیادت از رهبر انقلاب را داشت، چرا در مدت ۸ روز بستری در بیمارستان – بنا بر ادعای او – هرگز از یزد خارج نشده و به تهران بازنگشته است!

ممکن است خاتمی از رهبر انقلاب عیادت کند!
به گزارش ۸دی نیوز به نقل از صراط، اصلاح طلبان بعد از اظهارات خاتمی در خصوص نگارش نامه به رهبر معظم انقلاب، جوسازی و استفاده تبلیغاتی از این نامه را آغاز کرده اند.

نامه مجمع روحانیون با امضای خاتمی به رهبر انقلاب، مطابق پیش بینی، در راستای سیاست های چند سال اخیر خاتمی برای بازگشت بی هزینه به نظام بدون عذرخواهی از اقدامات خود در فتنه نگاشته شد.

اکنون با گذشت چند روز از این نامه، اصلاح طلبان موج دیگری در خصوص احتمال دیدار خاتمی با رهبر انقلاب را آغاز کرده‌اند.

وزیر کشور دولت خاتمی در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان اولا دلیل عیادت نکردن خاتمی از رهبر انقلاب را حضور او در یزد عنوان کرده و در ثانی هر گونه عذرخواهی قبل از نگارش چنن نامه هایی را رد کرده و مدعی شده است که کسی از دامان نظام خارج نشده‌ که بخواهد بازگردد!

او توضیح نداده است که اگر خاتمی قصد عیادت از رهبر انقلاب را داشت، چرا در مدت ۸ روز بستری در بیمارستان، – بنا بر ادعای او – هرگز از یزد خارج نشده و به تهران بازنگشته است!

به نوشته آرمان، موسوی‌لاری درباره نامه به رهبر انقلاب مدعی شده است: «این نامه، از سوی مجمع روحانیون مبارز است و آقای خاتمی به عنوان رئیس شورای مرکزی از طرف مجمع آن را امضا کرده‌ است. نام مجمع روحانیون مبارز با نظام و انقلاب گره خورده و نظام با آنها قهر نکرده‌ است. تازه به دوران رسیده‌هایی که می‌خواهند آبی را گل‌آلود کنند و از آن ماهی بگیرند، باید بروند به حال خودشان فکری کنند.»

وی درباره طرح پیش شرط معذرت خواهی برای نگارش چنین نامه‌هایی هم مدعی شد: «کسی از دامان نظام خارج نشده‌ که بخواهد بازگردد، بنابراین، نامه مجمع روحانیون مبارز یک نامه‌نگاری درون نظام بوده‌ است. مجموعه مجمع روحانیون مبارز و چهره‌هایی که در شکل‌گیری و تداوم انقلاب موثر بوده، در تمام مراحل انقلاب، در متن انقلاب حاضر بوده‌ و هیچ موضع‌گیری‌ای جز نظام و انقلاب نداشته‌اند؛ از چه کسی باید عذرخواهی کنند؟»

عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارز همچنین اظهار کرد: «در روز‌های گذشته بعضی از دوستان عضو مجمع از جمله جناب آقای محتشمی‌پور نیز به عیادت رهبر انقلاب رفته‌اند؛ البته آقای خاتمی یزد بوده‌اند و تازه به تهران بازگشته‌اند. بنده البته چندان در جریان برنامه‌های آقای خاتمی نیستم و ممکن است آقای خاتمی هم عیادتی از رهبر انقلاب داشته‌ باشند.»

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه