کار خوب خیاط متعهد رشتی برای مقابله با کرونا/ تغییر کاربری مزون لباس عروس به کارگاه های دوخت ماسک در رشت + تصاویر و فیلم

یک خیاط خوش ذوق و متعهد که تخصصش دوخت لباس عروس است از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در رشت شروع به تولید ماسک کرد، کار خوبی که با همراهی دیگر همکارانش اکنون در ۴کارگاه دنبال می شود.

کار خوب خیاط متعهد رشتی برای مقابله با کرونا/ تغییر کاربری مزون لباس عروس به کارگاه های دوخت ماسک در رشت + تصاویر و فیلم

به گزارش ۸دی، یک خیاط در شهر رشت در اقدامی ارزشمند سعی کرده حال این روزهای همشهری هایش را خوب کند.

وی که مزون دوخت لباس عروس دارد از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا در رشت شروع به تولید ماسک کرد، کار خوبی که با همراهی دیگر همکارانش اکنون در ۴کارگاه دنبال می شود.

فرشاد حسین زاده در این باره در گفتگو با خبرنگار ۸دی، گفت: شغل اصلی ام دوخت لباس عروس است، در ابتدای شیوع کرونا برای تهیه ماسک به داروخانه مراجعه کردم اما ماسک نداشتند.

وی با بیان اینکه از این رو به مغازه آمدم و با وسایلی که داشتیم ماسک تهیه کردم ادامه داد: وقتی متوجه نیاز مردم شدم شروع به تولید ماسک کردم و در روز اول با همکارم ۸۰ ماسک تهیه کردیم.

حسین زاده با بیان اینکه اکنون روزانه ۲ هزار ماسک تولید می کنیم، گفت: تا امروز ۲۶هزار ماسک تولید و به طور رایگان بین مردم توزیع کرده ایم.

این خیاط خوش ذوق و نیکوکار افزود: اکنون کارگاه های دیگر پاساژ نیز به ما اضافه شده و روزانه ۴ کارگاه در امر تولید ماسک مشغول هستیم.

حسین زاده با بیان اینکه طبق اعلام نیاز بیمارستان ها و مراکز درمانی اقدام به تولید ماسک و توزیع آن ها می کنیم گفت: تمام تلاش ما این است که در این روزهای سخت در کنار مردم باشیم.

     

تصاویر بیشتر را اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
نا شناس
با سلام بر خلاف تمام فرضیه ها و نظریات موجود در خصوص منشا و عامل بیماری ویروس کرونا که در ظاهر ان را یکی از ویروس های خطرناک در ایجاد و بروز و تشدید عفونت های تنفسی می دانند اما به نظرم ژنتیک این ویروس منشا بیماری های روانی دارد حالا از حساسیت ها و وسواس های فکری جبری برو تا موارد بیش تر دقیقا رفتار و واکنش های احتیاطی ان هم در عمل چیزی جز علایم و اثار بیماری های روانی نبوده و نیست پس احتمالا شاید برخی از داروهای درمان اختلالات روانی به خصوص وسواس فکری و عملی جبری به نوعی در درمان این ویروس هم موثر بوده باشد احتمالا سازنده ی این ویروس یک بیمار روانی اختلال وسواس فکری و عملی جبری بوده که خواسته با ساخت این ویروس از مجموعه ی دارهای ضد افسردگی و حساسیت و وسواسی جامعه و دنیا رو به ان چه خود سال ها تحت ازار و اذیت بی انضباطی و بی مبالاتی اغلب مردم دنیا بوده پاک سازی کند تو مبتلایان هم و حتی مرگ و میر ها هم احتمالا محققان داخلی کشف کنند که افراد از قبل حساس و وسواس درگیر این بیماری نشده و نمی شوند و عمدتا افراد بی نظم و کثیف حالا با پشتوانه ی بیماری های تنفسی بالقوه و بالفعل مثل سیگاری ها و معتاد ها و الکلی ها بیش تر درگیرش شدند و می شوند و ان ها رو بیش تر باید شناسایی و تفکیک و قرنطینه کنند جالب اینه که عوارض عدم مصرف یا قطع داروهای اختلال وسواس فکری و عملی جبری دقیقا همین علایم اولیه ی ابتلا به بیماری کرونا بوده و هست!!!
در حاشیه