کمبود ۸۲ هزار مسجد در کشور/ برای ساخت مساجد در کشور می گویند بودجه نداریم

فرمانده قرار گاه قرب کوثر، گفت: وقتی خبر افتتاح مسجد شاه شهیدان را به مقام معظم رهبری بدهیم یقینا خوشحال خواهند شد که یک مسجد دیگر به مساجد کشور افزوده شد.

کمبود ۸۲ هزار مسجد در کشور/ برای ساخت مساجد در کشور می گویند بودجه نداریم
به گزارش ۸دی نیوز، به نقل از زیتون خبر، سردار سید ضیاء الدین حزنی در جمع مردم روستای زیارتی شاه شهیدان، اظهار کرد: در جنگ هشت ساله مسجد سنگر مستحکمی بود تا با پرورش و رشد انسانهای دلبسته به خدا بتوانیم صدام را شکست دهیم.

وی ادامه داد: با فرهنگ جهادی رزمندگان اسلام توانستیم صدام و کسانی که آویزان به صدام بودند را تنها با تکیه به خدا شکست دهیم، صدامی که برای نابودیش تمام دنیا بسیج شد.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر، ابراز نمود: اگر تمام دنیا امروز در مقابل ایران زانو زده است به خاطر وجود بچه های مسجدی استف شهید تهرانی مقدم نمازهای صبح و مغرب و عشا را در مسجد می خواند و برای اقامه نماز ظهر هم از پادگان خارج می شد و پس از اقامه نماز در مسجد باز می گشت.

وی مسجد را در تربیت مدیرانی صالح مهم دانست و گفت: وقتی یک مدیر مسجدی مسئولیتی را عده دار شود یقینا برای مملکت زحمت می کشد و برای مردم دل می سوزاند.

_MG_5801

سردار حزنی تقویت مسائل فرهنگی در مساجد را مورد تاکید قرار داد و افزود: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از دین مبین اسلام از مسجد شروع شد و تقویت مساجد در ادامه این مسیر اثر گذار است.

وی از ساخت ۷ هزار مسجد در سراسر کشور توسط قرارگاه قرب کوثر خبر داد و گفت: این مساجد با اختیاراتی که حضرت آقا به سپاه داده اند در دستور کار قرار گرفته و همچنان ادامه دارد.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ابراز نگرانی از اینکه در کشور کمبود مسجد داریم، ابراز کرد: متاسفانه در بسیاری از مواقع در جاهایی که ضروری نیست بودجه خوبی می گذاریم، وقتی که به مسجد می رسیم می گویند بودجه نداریم.

وی با بیان اینکه گیلان از جمله استانهایی است که با کمبود مسجد مواجه است، ادامه داد: استانهای گیلان، مازندران و گلستان با کمبود مسجد مواجه اند و در این بین همه شهرستانهای گیلان کمبود مسجد دارند.

سردار حزنی، با بیان این مطلب متذکر شد: ۸۲ هزار مسجد در کشور کمبود داریم، یعنی برای اینکه به ازای هر ۵۰۰ نفر بخواهیم یک مسجد احداث کنیم باید ۸۲ هزار مسجد در کشور بسازیم.

وی تصریح کرد: با توجه به همه شرایط موجود متاسفانه در هیچ سالی برای توسعه و ساخت مساجد در کشور بودجه در نظر گرفته نشده است و از محصولاتی که مساجد در طول عمر انقلاب بیرون فرستاده غافل هستیم.

فرمانده قرارگاه قرب کوثر از مساعدت های مردم شاه شهیدان برای ساخت مسجد روستا تشکر و قدردانی کرد و گفت: وقتی خبر افتتاح مسجد شاه شهیدان را به مقام معظم رهبری بدهیم یقینا خوشحال خواهند شد که یک مسجد دیگر به مساجد کشور افزوده شد.

وی بیان نمود: یکی از آرزوهایم بود که روستای شاه شهیدان دارای مسجد شود، من مسجد گلی این روستا را دیده ام و در آن نماز خوانده ام.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه