جهانبخش: منچستر و آژاکس هدف امروزم نبود!/ به رکوردشکنی فکر نمی‌کنم؛ هیچ‌ وقت قول آقای گلی نمی‌دهم

مهاجم نایمخن گفت: هیچ وقت قول آقای گلی نداده‌ام چون در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست اما قول می‌دهم هر بازی تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه کنم.

جهانبخش: منچستر و آژاکس هدف امروزم نبود!/ به رکوردشکنی فکر نمی‌کنم؛ هیچ‌ وقت قول آقای گلی نمی‌دهم

به گزارش  ۸دی نیوز به نقل از فارس، علیرضا جهانبخش که در نایمخن ماندنی شد در گفت و گویی با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین شرایط خود توضیحاتی را ارائه کرد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: به نظر می‌‌رسد حداقل تا نقل و انتقالات زمستانی در نایمخن ماندنی شدی؟ البته گفته بودی اگر بمانی با توجه به شناختی که از شرایط تیم و هواداران داری، برایت خیلی هم بد نخواهد بود.

اینکه دوست داشتم برای پیشرفت سطح کیفی و فوتبالی به یک تیم بهتر بروم شاید بر کسی پوشیده نباشد، چرا که اصل آمدن من به فوتبال اروپا به همین منظور بود که سال به سال پیشرفت کرده و به مدارج بالاتر و تیم‌های بهتر و حرفه‌ای‌تر برسم، اما در نهایت شرایطی پیش آمد تا در تیم هلندی ماندگار شوم.

فارس: البته مخالفت باشگاه هم در این مورد بی‌تأثیر نبود؟

از وقتی که پیشنهاد تیم‌های مختلف به باشگاه رسید، در حال کسب نتایج خوب در لیگ زیرگروه بودیم. از طرفی همه هواداران انتظار دارند تا بتوانیم با قهرمانی به لیگ برتر برگردیم. به همین دلیل شرایط به گونه‌ای بود که برای انتقالم، کار سخت بود، چراکه مسئولان در نظر داشتند تا من را نگه دارند.به هر صورت ماندم و قطعا تمرکز کاملم را برای تیم می‌گذارم تا با داشتن شرایطی خوب، همچنان در راستای اهداف تیم، به نایمخن کمک کنم. نگاهم به آینده است، البته می‌شد این اتفاق زودتر بیافتد اما در هر حال می‌توان این موضوع را به گونه دیگری هم جبران کرد.

فارس: برای امسال به مبلغ قراردادت اضافه شد؟

خیر. از قبل قرارداد پایه‌ام مشخص بود و در قراردادی که از قبل مشخص است، معمولا تغییری به وجود نمی‌آید.

فارس: از درخشش خود در فصل جاری بگو. فکر می‌کنی بتوانی آقای گل زیر گروه شوی؟

به اقای گلی فکر نمی‌کنم بلکه دوست دارم بیشتر برای تیم موثر باشم و شرایط خوبی داشته باشم و این می‌تواند برایم مثبت باشد. به همین دلیل در هر بازی سعی می‌کنم بهترین عملکردم را ارائه دهم که خداراشکر طی هفته‌های گذشته این اتفاق افتاده است. امیدوارم شرایط خوبم تا فصل نقل و انتقالات زمستانی ادامه داشته باشد.هیچ وقت قول آقای گلی نداده‌ام چون در فوتبال هیچ چیزی مشخص نیست اما قول می‌دهم هر بازی تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکردم را ارائه کنم.

فارس: اینکه اجازه جدایی به تو داده نشد، در روحیه‌ات تأثیرگذار نیست؟

خیر. خیلی شرایط خوبی دارم و همه چیز در حال حاضر مثبت است. تنها موردی که وجود دارد این است که دوست داشتم به سطح بالاتری از فوتبال برسم که در حال حاضر این شرایط برایم به وجود نیامد.

فارس: شاید رسانه‌ای شدن خبر پیشنهاد تیم‌های مانند منچستر و آژاکس، توقع فوتبالدوستان ایرانی و خودت را بالا برد؟ هدف گذاری خودت هم به نظر می‌رسد رسیدن به یک تیم بزرگ اروپایی باشد.

صددرصد درست می‌گویید. به همین دلیل به فوتبال اروپا آمدم تا انتخاب‌های خوبی داشته باشم و بتوانم به تیم‌های بزرگ‌تری برسم. در کل اینکه اهداف بسیار بزرگی در فوتبال اروپا دارم و امیدوارم مرحله به مرحله به آن برسم.البته رسیدن به تیم‌هایی مانند آژاکس یا منچستر چیزی نبود که الان بخواهم و طبق هدف‌گذاری به این موضوع طی سالیان آینده نگاه ویژه‌ای دارم.البته پیشنهاداتی که به من شد نیز نشان داد که در مسیر درستی هستم چون همان پیشنهاداتی بود که خودم می‌خواستم. اگر این امر محقق می‌شد می‌توانستم خیلی زودتر پله‌های ترقی را در فوتبال اروپا طی کنم اما حالا باید این قدم را دیرتر بردارم.

 

فارس: سقف خواسته هایت در فوتبال اروپا کدام تیم است؟

نمی‌توانم تیم خاصی را بگویم چون فوتبال قابل پیش بینی نیست. دوست دارم در فوتبال اروپا به بالاترین مدارج برسم. نسبت به این مسائل نگاه واقع بینانه‌ای دارم و رویایی به این مسائل فکر نمی‌کنم.امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که در آینده فوتبالی‌ام در تیم ملی و باشگاهی به اهداف بزرگی که در سر دارم برسم.

فارس: احیاناً به رکوردشکنی در عرصه ملی از لحاظ گلزنی یا بازی ملی فکر نمی‌کنی؟

خیر. اصلا به دنبال این چیزها نیستم و تا به حال به آن فکر هم نکرده‌ام. دوست دارم هر زمان در اختیار تیم ملی بودم، بهترین عملکردم را ارائه کنم.

فارس: کریم انصاری‌فرد هم سرانجام به فوتبال اروپا رسید.

خیلی برای کریم خوشحال شدم چون واقعا حقش بود خیلی زودتر از اینها به فوتبال اروپا بیاید. او کیفیت لازم را دارد مانند بسیاری دیگر از جوانان تیم ملی که بازی خوبی را از خود در جام جهانی به نمایش گذاشتند از جمله احسان حاج صفی.شاید کریم در حال حاضر در لیگ دوی اسپانیا باشد اما باید او از جایی کارش را در فوتبال اروپا آغاز می‌کرد. امیدوارم طرز فکری که کریم دارد در همه بازیکنان ایرانی باشد. در وهله اول باید هدف رسیدن به اروپا باشد و اینکه در کدام تیم باشید شاید در این مرحله خیلی مهم نباشد.کریم به فوتبال اروپا آمد تا به مراحل بالاتر برسد و همین که از اوساسونا آغاز کرد برایش می‌تواند خیلی خوب باشد.

فارس: در خصوص کم شدن احتمال حضور کی‌روش در فوتبال ایران چه صحبتی داری؟

بارها گفته‌ام که حضور کی‌روش می‌تواند در فوتبال ما خیلی مثبت باشد چون او شناخت خوبی از فوتبال ایران پیدا کرده و می‌تواند از این به بعد برای فوتبال ملی ایران مفید باشد. تا جام ملت‌ها هم زمان کوتاهی مانده و امیدوارم هر تصمیمی گرفته می‌شود در نهایت به سود تیم ملی باشد.

فارس: برای همراهی تیم ملی که مشکلی نداری؟ 

اگر دعوت شوم قطعا با تمام وجود در اختیار تیم ملی کشورم خواهم بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه