قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور:

نمایشگاه مدرسه انقلاب گیلان درسطح داوری ملی است/ دختران تمدن ساز و پسران حماسه ساز؛ بخشی ویژه و متفاوت

قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور از گیلان بعنوان یکی از استان هایی که دارای فرهنگ غنی و با نقشی پررنگ در تاریخ کشور داشته است یاد کرد و گفت: نمایشگاه مدرسه انقلاب گیلان همواره جز یکی از عناوین برگزیده درسطح داوری ملی است.

نمایشگاه مدرسه انقلاب گیلان درسطح داوری ملی است/ دختران تمدن ساز و پسران حماسه ساز؛ بخشی ویژه و متفاوت

به گزارش ۸دی، اسماعیل جانعلی پور صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دانش آموزی مدرسه انقلاب در دبیرستان قدس سپاه درباره این نمایشگاه اظهار کرد: برنامه مدرسه انقلاب در مدارس سرتاسر کشور توسط دانش آموزان بصورت خودجوش، با هدایت مربی انجمن در مدرسه و با محور گفتمان انقلاب به زبان دانش آموزان بازگو میشود.

قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور درباره محورهای اصلی این نمایشگاه بیان کرد: مرور و یادآوری رشادت ها و حماسه های تاریخ انقلاب ایران،
بیان دستاوردهای چهل سال اول انقلاب، جایگاه امروز انقلاب اسلامی در دنیا، اهداف و قله های پیشرو انقلاب و بیان حماسه، سیره و رشادت های شهید سپهبد سردار قاسم سلیمانی و هم رزمانش است.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه و غرفه های آن در هر یک از مدارس بنا به سلیقه دانش آموزان اجرا میشود و معرفی چهره های برجسته و شاخص فرهنگی، اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و…از دیگر غرفه های نمایشگاه مدرسه انقلاب است.

جانعلی پور با بیان اینکه تعداد مدارس دختران و پسران شرکت کننده در سراسر کشور برابر است ادامه داد: بخش ویژه و متفاوت مدارس دختران و پسران با عنوان دختران تمدن ساز و پسران حماسه ساز است که متناسب با شرایط هرسال متفاوت است.

قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور خاطرنشان کرد: تاکید اصلی انجمن بر این است که برپایی این نمایشگاه فضای علمی دانش آموزان را تحت شعاع قرار ندهد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مدرسه انقلاب تا پایان ۲۵بهمن ماه ادامه خواهد داشت افزود: در پایان گزارشی از نمایشگاه توسط دانش آموزان تدوین میشود که ابتدا تحت داوری استان و شهرستان قرار گیرد و سپس آثار برتر برای داوری در سطح ملی ارسال میشود و از نفرات برگزیده در هر بخش و غرفه تقدیر میشود.

قائم مقام دبیر کل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور از استان گیلان بعنوان یکی از استان هایی که دارای فرهنگ غنی و با نقشی پررنگ در تاریخ کشور داشته است یاد کرد و افزود: نمایشگاه مدرسه انقلاب گیلان همواره جز یکی از عناوین برگزیده درسطح داوری ملی است.

جانعلی پور با تاکید بر اینکه نمایشگاه مدرسه انقلاب حرکتی فرهنگی جهت کمک به آموزش و پرورش است افزود: این حرکت خودجوش فرهنگی دانش آموزان باعث میشود باری از دوش آموزش و پرورش برداشته شود زیرا تاثیر گروه همسالان بیشتر از تاثیرپذیری از گروه مرجع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه