پیام رضا جمشیدی به رییس جدید شورای شهر رشت

در پی انتخابات هیئت رییسه شورای شهر رشت و انتخاب عباس صابر به عنوان رییس پارلمان قانونگزاری شهری رضا جمشیدی چناری ضمن تبریک به وی بیانیه ای صادر کرد.

پیام رضا جمشیدی  به رییس جدید شورای شهر رشت

به گزارش ۸دی نیوز ، در پی انتخابات هیئت رییسه شورای شهر رشت و انتخاب عباس صابر به عنوان رییس پارلمان قانونگزاری شهری رضا جمشیدی چناری ضمن تبریک به وی بیانیه ای صادر کرد متن کامل بیانیه به شرح ذیل است؛

با حمد و سپاس الهی و با درایت اعضاء محترم شورای اسلامی کلانشهر رشت، موفقیت ستودنی حاصل گردید و یکی از بزرگان نظام مهندسی استان گیلان جناب آقای مهندس عباس صابر ریاست شورای شهر رشت را به دست گرفت تا اینجانب بتوانم با فراغ بال و آرامش دو چندان امور مهمتری را در شهر و مدیریت شهری دنبال کنم.

 از آنجایی که موضوع رودخانه های شهر رشت و ساماندهی مرکز دفن زباله سراوان، پروژه نهضت اسفالت و همچنین ساماندهی روان آب های سطحی به عنوان موضوعات داغ مدیریت شهری لازم بود توجه بیشتری را به خود اختصاص دهد.

اینجانب با انرژی مضاعف در کنار ریاست محترم شورا به این امور اساسی خواهم پرداخت و قادر خواهم بود فعالیت های نیمه تمام خویش در حوزه های مزبور به انجام برسانم.

در این راستا بسیار خرسند و مسرورم که همکارانی به هیئت رئیسه راه پیدا نمودند که دارای تخصص و تحصیلات مرتبط با مدیریت شهری و در عین حال تجربه وافر در امور اجرایی هستند.

رضا جشیدی چناری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه