ماجرای عجیب درگیری و ضرب و شتم در یکی از بیمارستان های رضوانشهر + فیلم

نکته تأسف آور ماجرا آنجاست که نیرویی که از نگهبانی توسط پرستاران به بخش فراخوانده می شود، بدون هیچ سؤال و جوابی به ضرب و شتم بیمار مورد نظر و همراه وی می پردازد.

ماجرای عجیب درگیری و ضرب و شتم در یکی از بیمارستان های رضوانشهر + فیلم

به گزارش ۸دی، در فیلم منتشر شده که مدعی شده اند متعلق به یکی از بیمارستان های رضوانشهر است، یک بیمار که گفته می شود ناراحتی قلبی دارد ساعت ۴۰ دقیقه بامداد با همراهان خود وارد بیمارستان می شود.

این در حالی است که کسی از کادر پرستاری در شیفت مورد نظر حضور نداشته و بیمار مدتی را منتظر می ماند بدون آنکه هیچ یک از پرستاران به سراغ او بروند.

بعد از مدتی انتظار، بیمار که خود به دنبال کسی برای پاسخگویی می رود با اعتراض پرستاران مواجه شده و درگیری لفظی آغاز می شود.

ماجرای تأسف آور داستان آنجاست که نیرویی که از نگهبانی توسط پرستاران به بخش فراخوانده می شود، بدون هیچ سؤال و جوابی به ضرب و شتم بیمار مورد نظر و همراه وی می پردازد. البته یک پرستارم از این درگیری بی نصیب نمی ماند.

در فیلم زیر شاید همه ماجرا انعکاس داده نشده باشد اما چیزی که عیان است، عدم پاسخگویی پرستاران و کادر بیمارستان به یک بیمار است که برای درمان به بیمارستان مراجعه کرده اما مورد بی احترامی و درگیری لفظی و فیزیکی قرار گرفته است.

پایگاه “هشت دی” خود را موظف می داند پاسخ مسئولان مربوطه را در این زمینه انتشار داده و به نظر عموم مردم برساند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهرام
وضعیت اغلب بیمارستانهای گیلان همینطوره. دولت روحانی همه چیزو تعطیل کرده چسبیده به اف ای تی اف . برجام که فتح الفتوح بود نتیجش شد تورم 50 درصدی و دلار 18000 تومانی. خدا به دادمون برسه با اف ای تی اف و این مسئولین نااهل .
میثم رشیدی در پاسخ به شهرام
داداش من که ربطشو به اف ای تی اف و برجام نفهمیدم ولی من خودم مادرم ناراحتی قلبی داره خیلی خیلی فوری باید بهش رسیدکی بشه چون هر لحظه امکان سکته هست اما اینجا انگار چیزی به اسم تعهد معنی نمیده
Ostad در پاسخ به میثم رشیدی
والا به مولا قسم..
Ostad
حالا بازم خدارو شکر چیزیش نشد بنده خدا با این بی کفایتی ها.....من که اگر جای همراه اون بیماربودم و چون پدرم بیماری قلبی داره ....نگهبان یاد دست رو مریض قلبی بلند کنه جوری میزدمش ...
ناشناس در پاسخ به Ostad
بایدجوری بزنیش که صدای سگ بده بدبخت دوساعت اسیرکردن
در حاشیه