نمایندگان گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی دو پیروزی کسب کردند

رییس هیات فوتبال استان گیلان گفت : نمایندگان گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی دو پیروزی کسب کردند .

نمایندگان گیلان در لیگ برتر فوتبال ساحلی دو پیروزی کسب کردند

به گزارش ۸دی نیوز، مجتبی پور بخش ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در هفته دوم از دور برگشت پنجمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، تیم های خزر رودسر و قوی سپید بندرانزلی برابر حریفان خود به برتری رسیدند و تیم لسمان مروارید خزر رشت نیز مغلوب حریفش شد .

وی ادامه داد : براین اساس و در جریان این رقابت ها ، تیم فوتبال ساحلی لسمان مروارید خزر در شهرآورد شمال مقابل تیم خزر رودسر قرار گرفت که این دیدار در نهایت با نتیجه پنج بر دو به سود تیم خزر رودسر پایان یافت .

وی بیان کرد : همچنین در چارچوب این رقابت ها ، تیم فوتبال ساحلی قوی سپید بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در سمنان با نتیجه پنج بر دو تیم هدف این شهر را شکست داد .

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اظهار کرد : تا پایان هفته دوم دور برگشت پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ، تیم خزر رودسر با کسب ۱۸ امتیاز در صدر قرار دارد ، تیم قوی سپید بندرانزلی با کسب شش امتیاز در مکان چهارم و تیم لسمان مروارید خزر با کسب سه امتیاز در مکان پنجم جدول گروه شمال قرار دارند .

ˈ پوربخش ˈ در ادامه گفت : در پنجمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور ، ۱۲ تیم حضور دارند که در دو گروه شمال و جنوب به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند .

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه