احداث جایگاه CNG در احمدسرگوراب شفت

شهردار احمدسرگوراب شفت از احداث جایگاه سوخت CNG با اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان در این شهر خبر داد.

احداث جایگاه CNG در احمدسرگوراب شفت

به گزارش ۸دی نیوز،رضا نیکویی شهردر شهر احمدسرگوراب شفت اظهار کرد: پس از پیگیری و گذشت سه سال از مراحل قانونی مجوز احداث جایگاه CNG در شهر احمد سرگوراب اخذ شد.

resize.php

وی با بیان اینکه این پروژه به قرارگاه خاتم‌الاوصیا سپرده شده است، گفت: این جایگاه از نوع تیپ A است و دستور آغاز به کارش نیز ابلاغ شده.

این مسئول ادامه داد: این پروژه با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان اکنون در حال خاکبرداری از محل است.

وی با اشاره به اینکه در گیلان یک سهمیه در این مرحله اختصاص داده شده بود، تصریح کرد: با عنایت مسئولان استانی و پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این سهمیه به شهر احمد سرگوراب اختصاص پیدا کرده است.

نیکویی با اشاره به اینکه این پروژه متعلق به شرکت ملی گاز است، خاطرنشان کرد: به دلیل امکانات خوبی که این شرکت دارد و پیمانکار قوی است طبق تعهداتی که انجام گرفته امیدواریم در مدت شش ماه به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌هایی مانند سالن ورزشی و پارک شهر تا آغاز سال ۱۳۹۴، چرخه توسعه شهر احمد سرگوراب تکمیل می‌شود.

به گفته شهردار احمد سرگوراب، این پروژه نه تنها نفع آن به شهروندان این شهر و ساکنان شهرستان شفت می‌رسد بلکه با توجه به قرار گرفتن در مسیر مناطق زیارتی‌سیاحتی مانند امامزادگان اسحاق و ابراهیم (ع) به توسعه گردشگری این منطقه کمک می‌کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه