محمد رمضانی رفت/زهرا یوسفی سرپرست ایستگاه تحقیقات زیتون رودبار شد

زهرا یوسفی به عنوان سرپرست ایستگاه تحقیقات زیتون شهرستان رودبار منصوب شد.

محمد رمضانی رفت/زهرا یوسفی سرپرست ایستگاه تحقیقات زیتون رودبار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از زیتون خبر، طی حکمی از سوی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان گیلان زهرا یوسفی سرپرست ایستگاه تحقیقات زیتون شهرستان رودبار شد.

“محمد تقی پاداشت” در این حکم آورده است: با بهره گیری از تقوای الهی و همدلی تمامی همکاران در انجام وظایف محوله موفق و منصور باشید.

وی در ادامه اهم موضوعات قابل پیگیری در ایستگاه تحقیقات زیتون را شامل ارتقای کمی و کیفی پژوهش های کاربردی با هدف اثر بخشی بیشتر، برنامه ریزی و سازماندهی سرمایه انسانی توانمند ایستگاه در تحقق اهداف سازمانی و توسعه کمی و کیفی زیرساخت های ایستگاه و بهبود بهره وری در تمامی ابعاد و شناسایی و فعال سازی ظرفیت های بالقوه اعلام کرد.

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی گیلان یادآورشد: از دیگر موضوعات مهم می توان به گسترش همکاری های فیمابین با واحدهای متناظر استانی و مدیریت های مرتبط در استان و شهرستان، ایفای نقش اثربخش تر در توسعه شهرستان و ارتقاء فعالیت های علمی و پژوهشی متناسب با نیاز منطبق بر استراتژی توسعه شهرستان، شناسایی و فعال سازی ظرفیت های ایستگاه با رویکرد توسعه کشاورزی دانش بنیان در منطقه و تجاری سازی دستاوردهای پژوهشی، هماهنگی با مرکز به جهت اعمال رویه یکسان در پیشبرد امور منطبق با رسالت سازمانی و برنامه های راهبردی را نام برد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه