غزه امروز در عین مظلومیت، مقتدر است

امام جمعه موقت رشت گفت:رژیم منحوس صهیونیستی همواره در حال کودک‌کشی و جنایات در نوار غزه است واستکبار جهانی با محوریت آمریکا نیز همه نوع کمک را برای ادامه جنگ به اسرائیل کرده است.

غزه امروز در عین مظلومیت، مقتدر است

به گزارش ۸دی نیوز، جت‌الاسلام غلامرضا شفیعی‌زاده، امام جمعه موقت رشت در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه عمق‌بخشی مسئله ولایت‌فقیه در بین مردم مؤمن و ولایت‌مدار به ویژه جوانان ضروری است، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، ولایت‌مداری و طابعیت از امر ولی‌فقیه در مردم ایران موج می‌زند.

IMAGE634776950796897760

وی با بیان اینکه مردم ما باید ظرفیت و قابلیت این را داشته باشند که شبهات پیرامون ولی‌فقیه را پاسخگو باشند، تاکید کرد: سطح پذیرش و اطاعت مردم از ولایت‌فقیه در سطح بالایی است.

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه مسئله ولایت‌فقیه به علت حساسیت ویژه‌ای که دارد همواره مورد توجه دشمنان برای نفوذ شبهات در آن است، گفت: هر چه عمق‌بخش و آگاهی در این موضوع افزایش یابد، دشمن شکست ‌می‌خورد.

امام جمعه موقت رشت افزود: موتور محرکه و نرم‌افزار انقلاب اسلامی ایران، ولایت‌فقیه است و دشمن به شدت دنبال تضعیف و تخریب این ستون محکم نظام اسلامی است.

وی در ادامه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: این حضور پرشور مردمی نشان داد که مردم گیلان همواره پشتیبان ملت مظلوم فلسطین و غزه هستند.

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه پایبندی مردم در ماه مبارک رمضان امسال نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود، گفت: روزه‌خواری در ماه رمضان سال جاری در مجامع عمومی کمتر دیده شد.

خطیب نماز جمعه رشت با بیان اینکه مردم و مسئولین باید در ماه رمضان به شکلی عمل کنند که شهر رنگ و بوی رمضان را بگیرد، تاکید کرد: متاسفانه برخی امکان عمومی با وجود داشتند مجوزهای قانونی، درست عمل نکردند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران ارشد گیلان باید در انتصابات رعایت موازین اسلامی و عقاید را در نظر بگیرند و از کسانی که دغدغه انقلاب را ندارندف دوری کنند.

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده با اشاره به اینکه مدیران باید با تجربه، متخصص و دارای دغدغه انقلابی باشند، گفت: اگر انتصابات با این معیارها انجام نشود، انقلاب در کمترین زمان منحرف می‌شود.

امام جمعه موقت رشت افزود: مدیری که برای آن حکومت اسلامی با حکومت کمونیستی فرقی نمی‌کند، به درد جامعه اسلامی ایران نمی‌خورد.

وی تاکید کرد: فردی که یک بار هم در عرصه انقلاب حضور نداشته، شایسته مدیریت در نظام اسلامی نیست.

غزه امروز در عین مظلومیت، مقتدر است

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده با بیان اینکه مسئله امروز دنیای اسلامی، مسئله غزه است، تصریح کرد: امروز غزه در عین مظلومیت مقتدر نیز است.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به اینکه رژیم منحوس صهیونیستی همواره در حال کودک‌کشی و جنایات در نوار غزه است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی با محوریت آمریکا نیز همه نوع کمک را برای ادامه جنگ به اسرائیل کرده است.

وی با بیان اینکه جنگ غزه برای مقاومت دستاوردهای زیادی داشته است، یادآور شد: مردم غزه برای اولین بار در طول جنگ‌های مختلف توانستند از رژیم صهیونیستی اسیر بگیرند.

حجت‌الاسلام شفیعی‌زاده اظهار کرد: نیروهای مقاومت برای اولین توانستند با عملیات آبی خاکی  به پشت اسرائیل نفوذ کنند و پهبادهای خود را برفراز مناطق نظامی این رژیم به پرواز درآوردند.

وی تصریح کرد: آمار تلفات سربازان رژیم صهیونیستی در جنگ کنونی غزه با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست و این از دستاوردهای نیروهای مقاومت فلسطینی است.

خطیب نماز جمعه رشت، اذعان کرد: جنگ کنونی در غزه در واقع پیوند صهیونیست‌ها با نیروهای تکفیری، سلفی و داعشی‌ها است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه