اگر مردم در کرانه باختری به میدان بیایند وضعیت برای غرب بسیار خطرناک می شود

حجت الاسلام عاشوری با بیان این که اگر مردم در کرانه باختری به میدان بیایند، وضعیت برای غرب و رژیم وابسته به آن، بسیار خطرناک می‌شود، گفت: امکان تجهیز نظامی در کرانه باختری وجود دارد و اراده لازم نیز برای آن شکل گرفته است.

اگر مردم در کرانه باختری به میدان بیایند وضعیت برای غرب بسیار خطرناک می شود

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از خوبان خبر، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا عاشوری امام جمعه خمام در خطبه های نماز جمعه خمام با بیان این که وهابیت نیز همچون داعش و طالبان زاییده توطئه های استعمارگران است به تخریب بارگاه ملکوتی ائمه بقیع در سال ۱۳۴۴ قمری به دست وهابیان سعودی اشاره نموده و اظهار داشت: آن ها از هر ابزار و وسیله ای برای مبارزه با اسلام ناب، استفاده می کنند.

resize.php

وی افزود: با تسلط وهابیون بر مدینه، قبور ائمه شیعه و بسیاری از بزرگان اسلام توسط این فرقه منحرف ویران گردید. تا آن زمان، بر روی قبور ائمه شیعه و سایر بزرگان اسلام که در مدینه مدفون بودند، گنبد قرار داشت. اما وهابیون با تخریب آنها، مسلمانان را از فیض زیارت بارگاه آن بزرگواران محروم ساختند.

امام جمعه خمام با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب مشروطه در چهاردهم مرداده ماه سال ۱۲۸۵ هجری شمسی اظهار کرد: انقلاب مشروطه به رهبری روحانیت اسلام به پیروزی رسیده بود، ولی در اثر دسیسه های دشمنان خارجی و غلبه وابستگان به آنها از مسیر اصلی خود منحرف شد.

خطیب جمعه خمام با بیان این که شیخ فضل الله نوری در ابتدا مشروطه خواه بود گفت: بعد از آنکه مشروطه پیروز شد و ایران داراى مجلس قانونگذاری گردید، بر سر نوع قانون اساسی اختلاف شد که آیا قانون انقلاب فرانسه الگو قرار داده شود یا قوانین اسلامى؟ که شیخ فضل ‏الله بر تصویب و اجرای قانون اسلامى اصرار کرد. ولی روشنفکران غربزده و سکولارها با همراهی بهائیان و ارمنی ها و سایر عناصر خود فروخته، به شدت با تصویب قوانین اسلامی مخالفت ورزیدند و بار دیگر استبداد و استعمار را به شکل جدیدتری بر کشور، حاکم ساختند.

به گفته حجت الاسلام عاشوری آنچه غرب را نگران می‌کند، سرایت مقاومت و روحیه تهاجمی ساکنان غزه به ساکنان مناطق دیگرفلسطین؛ همچون کرانه باختری، قدس، جنین و سایر مناطق ۱۹۴۸ است.

امام جمعه خمام با بیان این که اگر مردم در کرانه باختری به میدان بیایند، وضعیت برای غرب و رژیم وابسته به آن، بسیار خطرناک می‌شود،گفت: امکان تجهیز نظامی در کرانه باختری وجود دارد و اراده لازم نیز برای آن شکل گرفته است.

حجت الاسلام عاشوری، جمعیت و مساحت بیشتر کرانه باختری نسبت به غزه، موقعیت استراتژیک کرانه باختری، وجود اماکن مقدس در کرانه باختری و اتصال کرانه باختری به مناطق امنیتی رژیم صهیونیستی را از مزایای کرانه باختری نسبت به غزه برشمرد و ادامه داد:  اگر کرانه باختری نیز به موشک‌های مقاومت مجهز شود، ادامه فعالیت مناطق امنیتی و سیاسی این رژیم ناممکن می‌شود و از آنجا که قوای نظامی و امنیتی تنها ابزار بقای این رژیم غاصبند، امکان حیات سیاسی در پایتخت نیز از رژیم صهیونیستی سلب می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه