اگر دقت و هوشیاری شورای نگهبان نبود، انقلاب به دست نااهلان می افتاد

امام جمعه شهرستان املش گفت: ملت ایران و امت اسلام، با حضور در راهپیمایی روز قدس امسال بار دیگر رژیم صهیونیستی را به انزوا می کشانند.

اگر دقت و هوشیاری شورای نگهبان نبود، انقلاب به دست نااهلان می افتاد

به گزارش ۸دی نیوز،حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه های نماز جمعه این هفته املش افزود: رژیم صهیونیستی با وحشی گری های خود، غم بزرگی را متوجه جهان اسلام کرده و تعدادی از مسلمانان غزه را به خاک و خون کشیده است.

وی با اشاره به حمله موشکی گروه مقاومت به تاسیسات اسرائیل و سردرگمی سرکردگان این رژیم پوشالی ادامه داد: ملت ایران در روز قدس تیر خلاص را بر پیکر این رژیم غاصب شلیک می کنند و باردیگر این رژیم را به انزوا خواهند کشاند.

امام جمعه املش در ادامه سخنانش تصریح کرد: ماموریت سپاه پاسداران منحصر به دفاع مقدس نیست بلکه این نهاد، دوشادوش سایر نهادها و مردم راه دیگر مقابله با دشمن را در بحث اقتصاد مقاومتی دنبال می کند.

حجت الاسلام روحانی همچنین گفت: تامین اجتماعی، مایه آرامش جامعه و مردم است و تا امروز با تلاش نیروهای این نهاد پرونده خوبی بر جای مانده است.

وی افزود: نهاد بهزیستی هم که یک نهاد خدمت رسان به مردم ناتوان و محروم است، تاکنون ۸۴۵خانوار یعنی حدود یک هزار و ۸۶۰نفر را در شهرستان املش تحت حمایت دارد و خدمات مناسبی را به افراد تحت پوشش ارائه می کند که جای تقدیر دارد.

امام جمعه املش با اشاره به سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: اگر دقت و هوشیاری این نهاد مقدس نبود، انقلاب به تعبیر امام(ره) به دست نااهلان می افتاد.

امام جمعه املش اضافه کرد: نهاد کمیته امداد در طول انقلاب اسلامی ثابت کرده که خدمت رسان خوبی برای مردم محروم بوده و از این مدال افتخار که یادگار امام (ره) است، با کمک های پی درپی به مردم فقیر و تهیدست پاسداری کرده است.

علیمحمدی مدیرکل کمیته امداد گیلان نیز پیش ازخطبه های نماز جمعه املش در جمع نمازگزاران گفت: در پنج سال گذشته۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش اشتغالزایی به مردم استان پرداخت شده تا بتوانیم از دغدغه های مردم بکاهیم.

وی افزود: همچنین در این مدت ۳۶۰میلیاردتومان مستمری یعنی هم اکنون ماهانه هفت میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان مستمری به مردم تحت پوشش کمیته امداد پرداخت می شود.

وی پرداخت ها در بخش بهداشت و درمان را ۳۳۸میلیاردتومان و در بخش تهیه جهیزیه برای افراد تحت پوشش را ۱۳میلیاردتومان در استان گیلان عنوان کرد.

علیمحمدی گفت: هدف کمیته امداد، جلب رضایت مردم و کم کردن دغدغه مردم است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال عزم ملی با مدیریت جهادی، این نهاد مقدس درحال انجام وظایف محوله در جهت تحقق این شعار است./ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه