حمله به پلیس با باتوم در گلسار رشت/ دسیسه ای برای رواج عربده کشی و فحاشی + تصاویر

اخیرا در مناطق مختلف کشور شاهد حمله، تهدید و بی احترامی به پلیس از سوی هنجارشکنان هستیم، و این بار در گیلان بعد از هنجارشکنی های زن رقاصه، در ماجرایی دیگر باز هم در گلسار رشت متخلفان در کمال تعجب با پلیس درگیر می شوند.

حمله به پلیس با باتوم در گلسار رشت/ دسیسه ای برای رواج عربده کشی و فحاشی + تصاویر

به گزارش هشت دی، حدود ساعت یک بامداد جمعه، ۷ تیرماه، در بلوار گیلانِ گلسار، جنب دانشگاه تربیت معلم، پلیس راهنمایی و رانندگی به خودرویی به دلیل صحبت با تلفن همراه در حین رانندگی و سوخته بودن یکی از چراغ های جلوی خودرو فرمان توقف می دهد، اما راننده و سرنشین خانم شروع به فحاشی کرده و فرار می کنند و وقتی خودروی گشت در بلوار گیلان مجددا قصد تذکر و متوقف کردن خودروی متخلف را داشتند، راننده خودروی متخلف در وسط خیابان ترمز کرده و با فحاشی به سمت پلیس حمله‌ور می شود و درب خودروی پلیس را باز می کند و با پلیس درگیر می شود.

پس از این اتفاق، بلافاصله راننده‌ی یک خودروی دیگر که پلاک تهران بود و ظاهرا حالت عادی نداشت، با دیدن این صحنه، بدون آگاهی از اصل ماجرا به صورت مورب جلوی ماشین پلیس را گرفته و با عربده‌کشی و فحاشی و با در دست داشتن یک باتوم به سمت نیروهای پلیس حمله‌ور شده و با صدای بلند اقدام به فحاشی می کند.

 

نهایتا این قائله با حضور به موقع ماموران کمکی، کنترل شده و متهمین به کلانتری گلسار هدایت می شوند.

به نظر می رسد، باید مسئولان انتظامی و قضایی چاره ای برای این دسیسه ها و سناریوهایی که می خواهد اقتدار پلیس ایرانی را خدشه دار کند بیندیشند و با پشتیبانی حقوقی و قضایی از ماموران پلیس و برخورد قاطع با متخلفین و هنجارشکنان به حفظ امنیت جامعه که در گرو حفظ شأنیت و صلابت پلیس است کمک کنند‌.

اخیرا در مناطق مختلف کشور شاهد حمله، تهدید و بی احترامی به پلیس از سوی هنجارشکنان هستیم، در ماجرایی که در تهرانپارس اتفاق افتاد کار به جایی رسید که حتی نیروی انتظامی تهران بزرگ قصد داشت نیروی پلیس را عزل کند در حالی که مأموران طبق وظیفه شان فقط قصد ایجاد نظم و برخورد با اختلال گران در نظم و آرامش مردم را داشتند. 

در ماجرایی دیگر یک زن با صندلی به ماشین پلیس حمله می کند و آینه بغل ماشین پلیس را می شکند! و این بار بعد از هنجارشکنی های زن رقاصه، در ماجرایی دیگر باز هم در گلسار رشت متخلفان در کمال تعجب با پلیس درگیر می شوند. وقتی اقتدار پلیس حفظ نشود، نتیجه اش این خواهد شد که هر کسی به خود جرأت می‌دهد با باتوم و عربده کشی و فحاشی به مامور در حال انجام وظیفه حمله ور شود!

وقتی اراذل و اوباش به راحتی جلوی مأمور، چماق و باتوم به دست می گیرند، و فحاشی و ایجاد نا‌امنی می کنند، امنیت اجتماعی و روانی مردم چگونه باید تامین شود؟!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
پلیس باید با اینگونه وارد در صحنه و مقتدرانه برخورد کند.لطفا قوه قضائیه ضمن حمایت از مامورین وظیفه شناس با سیاسیونی که از مجرمین حمایت می کنند برخورد نماید.
صفار
بایدقانونی وضع و مصوب شود که پلیس قاطعانه و با اقتدار و در صورت لزوم با افراد غیر سلاح گرم با باتوم و شوکر با این افراد برخورد کند، چون پلیس می تواند برای امنیت جامعه از این ابزارها برای اینطور افراد استفاده نماید، ولی یک لباس شخصی نمی تواند چون اگر فردا آسیبی به آن فرد هنجارشکن برسد، قانون از یک لباس شخصی شهروند حمایت نمی کند.
در حاشیه