تبلیغ دین از خانه ۳

خانه های ما باید محل تبلیغ برای اهل بیت شود و آنها در عوض باعنایت های خاصه ی خود در دنیا و آخرت ما را دلشاد می کنند .

تبلیغ دین از خانه ۳

به کرات دیده و شنیده شده است در خانه هایی که تبلیغات فرهنگی صورت می گرفت اهل بیت عنایت ویژه ای به صاحبان منزل می کردند و با تشریف آوری در جلوی دیگان انها در خواب یا بیداری اشخاص به آنها پیام های اختصاصی و راه صحیح را به آنها نشان می دادند .

کربلایی احمد یکی از بندگان مخلص الهی نقل می کرد که روزی در خانه ی خود مجلس روضه ای به پا کرده بودم اما استقبالی از سمت مردم صورت نگرفت دل شکسته شدم ناگهان پرده از چشمانم کنار رفت دیدم حضرت علی ع با چند نفر از اهل بیت جلوی در خانه ی من نشسته اند و حضرت به من اشاره می کنند که فلانی مجلس را شروع کن ما که هستیم .

شما تصور کنید خانه ای که مزیین می شود به قدوم اهل بیت ،این خود بخود باعث مبارک شدن آن خانه می شود و چه اثار مثبت و چه توفیقاتی را که با خود همراه نمی آورد و چه بلاهایی را که از آن خانه دفع نمی کند .

بنده خودم شخصا این را دیدم که همسایه ی این جانب مدت ها بود که صاحب فرزند نمی شدند اما با درست کردن یک اش نذر خانم حضرت زهرا س در حالی که بنده هم برایشان در کنار دیگ نذری حدیث کساء خواندم طولی نکشید که خبر فرزند دار شدن خود را برای من آوردند .

توجه داشته باشید درست کردن آش، فقط یاد حضرت زهراء را در دل ها زنده می کند اما برای این خدمت کوچک حضرت پاداشی دلپذیر و بزرگ می دهد .

خانه های ما باید محل تبلیغ برای اهل بیت شود و آنها در عوض باعنایت های خاصه ی خود در دنیا و آخرت ما را دلشاد می کنند .

بهترین هدیه ای را که ما از طرف ائمه ی معصوم می توانیم بگیریم همنشینی با خودشان در بهشت می باشد به تبع به مواهب دیگر بهشتی هم می رسیم .

بنده فکر نمی کنم در اختیار گذاشتن فضای خانه برای تبلیغ دین و آن هم برای چند ساعت با گوشه ای از مصیبت های وارده به اهل بیت برابری کند .

انها از جان خود برای عاقبت به خیری شیعیان خود مایه گذاشتند آیا ما نمی توانیم برای چند ساعت از راحتی خود بزنیم و به مردم در کوچه و محله وبه تبع در شهر خود پیام اهل بیت ع را برسانیم ؟!

نویسنده: سجاد حبیب پور

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه