نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی آغاز بکار کرد

منطقه آزاد انزلی با برگزاری همایش نکوداشت روزجهانی صنایع دستی و افتتاح نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان، این روز را گرامی داشت.

نمایشگاه صنایع دستی استان گیلان در منطقه آزاد انزلی آغاز بکار کرد

به گزارش ۸دی نیوز، در این همایش که رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل، عضو هیأت مدیره، معاونین و مدیران این سازمان، معاونین و مدیران اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی گیلان و هنرمندان صنایع دستی استان حضور داشتند، حاضرین بعد از برگزاری همایش با حضور در نمایشگاه صنایع دستی منطقه آزاد انزلی این نمایشگاه را افتتاح کردند.

در جریان بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و هیأت همراه از ۳۰ غرفه این نمایشگاه، هنرمندان ضمن معرفی صنایع دستی عرضه شده از سوی خود در این نمایشگاه، راهکارهای حمایت از صنایع دستی را با وی در میان گذاشتند

رضا مسرور با تأکید بر رویکرد حمایتی سازمان متبوع خود از فعالین صنایع دستی در محدوده این منطقه و استان افزود: حمایت و همراهی این سازمان از فعالین صنایع دستی بابرگزاری نمایشگاه های عرضه محصولات و آموزش فنون و صنایع دستی جدید مهمترین اولویتهای سازمان منطقه آزاد انزلی برای حمایت از صنایع دستی استان به منظور تجاری سازی را تشکیل می دهد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در دفتر یادبود این نمایشگاه، نمایشگاه صنایع دستی منطقه آزاد انزلی را شروع کوچکی از برنامه های آتی این سازمان اعلام کرد که با همت همکاران عزیز اجرایی شد و ان شاء ا… با حمایتی که از هنرمندان و صاحیان صنایع دستی انجام خواهد پذیرفت در آینده نزدیک این تلاشها به بار می نشیند.

در این نمایشگاه که از ۲۰ الی ۲۶ اردیبهشت ماه در این منطقه برگزار می شود، هنرمندان فعال در حوزه های مختلف صنایع دستی نقاط مختلف استان در فضایی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع و در قالب ۳۰ غرفه اقدام به عرضه هنر اصیل استان می نمایند.

بنابراین گزارش سازمان منطقه آزاد انزلی همزمان با روز جهانی صنایع دستی از تلاشهای زنان و مردان این منطقه که با هنر خود صنایع دستی استان را به همگان معرفی می کنند قدردانی نموده و این نمایشگاه را با هدف حمایت از هنرمندان صنایع دستی و تجاری سازی صنایع دستی گیلان، برگزار می کند.

گفتی است نمایشگاه مزبور از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در طبقه همکف مجتمع تجاری ستاره شمال از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی و با همکاری سازمان میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه