واعظی: تلاش رئیس‌جمهورحفظ قاضی زاده هاشمی در دولت است

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره استعفای قاضی زاده هاشمی توضیحاتی ارائه کرد.

واعظی: تلاش رئیس‌جمهورحفظ قاضی زاده هاشمی در دولت است

به گزارش ۸دی، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور، در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درباره استعفای وزیر بهداشت گفت: آقای قاضی زاده هاشمی از وزرای موفق و خوب ما در دولت یازدهم و دوازدهم بودند و هستند.

وی افزود: او خدمات زیادی را داشته و طرح تحول سلامت را با جدیت و فداکاری به خوبی پیش برد. وزارت بهداشت؛ وزارتخانه حساس و مهمی است و اداره آن نیاز به مدیریت بالا و بودجه دارد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور درباره علت استعفای وزیر بهداشت تصریح کرد: آقای هاشمی به علت اختلاف نظر درباره بودجه استعفا داده و رئیس‌جمهور او را وزیر لایقی می‌داند و مقاومت کرده که از دولت نرود و تا حد امکان مشکل حل شود.

واعظی ادامه داد: شرایط امروز ما با سال‌های گذشته متفاوت است و به دلیل جنگ اقتصای و تحریم؛ سازمان برنامه و بودجه با محدودیت مواجه است. امیدوارم مذاکراتی که در این باره در حال انجام است به نتیجه برسد و بتوان تا امروز تصمیم‌گیری کرد.

وی تصریح کرد: ما آقای قاضی زاده هاشمی را سرمایه دولت می‌دانیم و عملکرد و خدمات او را همواره مورد تکریم و تقدیر می‌کنیم و امیدواریم همراه دولت باشند و اگر جدا شدند؛ او را سرمایه دولت می‌دانیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: تلاش رئیس‌جمهور بر این است که آقای قاضی زاده هاشمی را حفظ کند.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه