برد سپیدرود در دیدار تدارکاتی مقابل دخانیات

تیم فوتبال سپیدرود رشت در دومین دیدار تدارکاتی پیش از آغاز نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر مقابل دخانیات گیلان به برتری سه بر صفر دست‌یافت.

برد سپیدرود در دیدار تدارکاتی مقابل دخانیات

به گزارش ۸دی، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و دخانیات گیلان از ساعت ۱۰:۳۰ در ورزشگاه سردار جنگل رشت در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند، دیداری که در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود سرخ پوشان شهر باران خاتمه یافت.

شاگردان علی کریمی در این دیدار با ترکیبی از بازیکنان اصلی و تستی پا به میدان گذاشتند و در هر نیمه با ترکیبی متفاوت مقابل رقیب لیگ استانی خود صف‌آرایی کردند، محمد نزهتی، میثم فردوسی و توکلی گل‌های سپیدرود در این دیدار را به ثمر رساندند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در نخستین دیدار تدارکاتی خود در راستای آماده‌سازی رقابت‌های لیگ برتر در برابر پاس گیلان تن به شکست یک بر صفر داد.

به گزارش فارس، سپیدرودی ها در پایان نیم‌فصل نخست لیگ برتر با کسب ۱۰ امتیاز در مکان پانزدهم جدول جای گرفتند، این تیم پس‌ازاینکه موفق نشد مجوز حضور چهار بازیکن آفریقایی در کشور را اخذ کند، به دنبال جذب یک بازیکن اروپایی و یک بازیکن آفریقایی است.

لیست بزرگ‌سالان سپیدرود رشت پس از جدایی امین منوچهری، بابک حاتمی و یعقوب کریمی و پیوستن حسین کعبی به جمع کادر فنی این تیم، چهار جای خالی دارد، میلاد قربان‌زاده دیگر بازیکنی است که علی کریمی خواهان معرفی تیم جدید از سوی این بازیکن و فسخ قرارداد با وی شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه