سردار غیب پرور در رشت خبر داد:

۳۰۰۰ گروه جهادی محله محور تشکیل شده است/ دغدغه های رهبر انقلاب در زمینه حلقات صالحین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت وجود جوانان مومن انقلابی اظهار کرد: حضرت آقا فرمودند اگر ما بتوانیم جوانان مومن انقلابی و پای کار داشته باشیم نگرانی های بنده برای آینده کشور و انقلاب رفع خواهد شد، بنابراین باید در این زمینه بسیار تلاش کنیم تا دغدغه های رهبری عزیز رفع گردد.

۳۰۰۰ گروه جهادی محله محور تشکیل شده است/ دغدغه های رهبر انقلاب در زمینه حلقات صالحین

به گزارش ۸دی، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان گیلان گفت: بر ما تکلیف است که با نمایندگان رهبر معظم انقلاب در استان ها دیدار کنیم و خوشحالیم که در سفر به گیلان در ابتدا موفق به دیدار با شما شدیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه حلقات صالحین اظهار کرد: بنده در دیداری که اخیرا با رهبر معظم انقلاب داشتم از دغدغه های ایشان در رابطه با حلقات صالحین مطلع شدم و حقیقتا بسیار باید تلاش کنیم تا در امر تربیتی جهاد نمائیم.

سردار غیب پرور با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در زمینه اهمیت وجود جوانان مومن انقلابی تاکید کرد: حضرت آقا فرمودند اگر ما بتوانیم جوانان مومن انقلابی و پای کار داشته باشیم نگرانی های بنده برای آینده کشور و انقلاب رفع خواهد شد بنابراین باید در این زمینه بسیار تلاش کنیم تا دغدغه های رهبری عزیز رفع گردد.

وی در ادامه در رابطه تشکیل گروه های جهادی متذکر شد:در حال حاضر ده هزار و نهصد و نود گروه جهادی تشکیل شده است که حدود چهار هزار از این گروه ها در یک سال و نیم اخیر تشکیل شده است و البته هر کدام از این گروه ها به ماموریت خاص خودشان برای محرومیت زدایی در سطح کشور می پردازند.
سردار غیب پرور با اشاره به ساخت مسکن محرومین تصریح کرد:یکی از تلاش های ویژه گروه های جهادی در زمینه ساخت مسکن محرومین می باشد که در این زمینه با کمیته امداد امام خمینی(ره) تفاهم نامه منعقد شده است تا ده هزار واحد مسکن محرومین در سطح کشور ساخته شود که پیشرفت خوبی در این زمینه داشته ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: در مناطق زلزله زده غرب کشور نیز بعد از زلزله سال گذشته در دو بخش شروع به ساخت مسکن کردیم که در یک بخش از منابع مردمی و مناطق سپاه های استانی این واحدها برای مردم عزیز زلزله زده و در بخش دیگر با منابع دولتی در دستور کار قرار گرفت که خیلی از اینها افتتاح شد و مردم اکنون در این واحدها مستقر هستند و این علاوه بر آن ده هزار واحد مسکن محرومین بود که ما مصمم به ساخت آنها بودیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اتفاق جدیدی که قرار است رخ بدهد تشکیل گروه های جهادی محله محور است به این معنا که در هر محل یا منطقه گروه های جهادی برای رفع محرومیت تشکیل می شود و تا کنون سه هزار گروه جهادی محله محور تشکیل شده است و ما باید پنج هزار گروه جهادی با این ویژگی ها تشکیل بدهیم که بنا داریم در یک بازه زمانی یک سال و نیم این اتفاق صورت بپذیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه