روحانی: پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان/ نشست نماینده منتقد دولت در رشت لغو می شود؟!

یک فعال فرهنگی اجتماعی گیلان با اشاره به برگزاری نشست بررسی آخرین تحولات داخلی و خارجی ایران با سخنرانی جواد کریمی قدوسی در رشت، گفت: مسئولان همواره از نقدپذیری و حمایت از انتقاد منصفانه سخن می گویند اما این مایه تعجب است که برگزاری یک نشست در یکی از مساجد شهر مایه نگرانی شان شده باشد.

روحانی: پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان/ نشست نماینده منتقد دولت در رشت لغو می شود؟!

به گزارش ۸دی، نشست بررسی آخرین تحولات داخلی و خارجی ایران با سخنرانی جواد کریمی قدوسی در رشت  از جمله برجام، FATF، دلار، سکه و… در رشت برگزار می شود.

 

در حالی که تبلیغات محیطی برگزاری این نشست با نصب بنرهایی در سطح شهر رشت انجام شده است شنیده ها حاکی است برخی ها به دنبال لغو این برنامه هستند.

 

یکی از مسئولان برگزار کننده این نشست در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به دعوت از “جواد کریمی قدوسی” نماینده مجلس شورای اسلامی برای حضور در نشست بررسی تحولات کشور از جمله برجام، FATF، دلار، سکه و …، گفت: این نشست طبق برنامه قبلی چهارشنبه ۲۸ آذر ساعت ۱۹ در مسجد فاطمه الزهرا رشت برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مسجد فاطمه الزهرا همواره برنامه های مختلفی را با حضور نمایندگان، مسئولان و سخنرانان کشوری و استانی در حوزه های مختلف سیاسی و اجتماعی برگزار می کند، گفت: این در حالی است که برخی مسئولان دولتی تلاش هایی برای لغو نشست مذکور و پایین کشیدن بنرهای تبلیغاتی این نشست داشته اند.

 

این فعال فرهنگی _ اجتماعی، با اشاره به جمله رییس جمهور مبنی بر اینکه “پناه می برم به خدا از بستن دهان منتقدان”، افزود: مسئولان همواره از نقدپذیری و حمایت از انتقاد منصفانه سخن می گویند اما این مایه تعجب است که برگزاری یک نشست در یکی از مساجد شهر مایه نگرانی شان شده باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علیرضا
عجب! منطق بنفش همینه
در حاشیه