میرسلیم در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان:

مستقل بودن ثمره این انقلاب است/ پژوهش می تواند راهگشای مسائل و مشکلات باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه استقلال برای این کشور گران تمام شده است، گفت: مجموعه ای از اقدامات طراحی و برنامه ریزی شده است تا ما از این استقلال دست برداریم.

مستقل بودن ثمره این انقلاب است/ پژوهش می تواند راهگشای مسائل و مشکلات باشد

به گزارش خبرنگار هشت دی، سید مصطفی آقامیرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه گیلان با اشاره به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی اظهار کرد: استقلال برای ما گران تمام شده است زیرا دشمنان می دانستند که ایران از لحاظ سیاسی و جغرافیایی در منطقه ای سرشار از نفت و گاز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بزرگترین پالایشگاه نفت جهان در آبادان بر پا شده است گفت: در زمان ملی شدن صنعت نفت که در دولت مصدق بود ما را توبیخ کردند و پس از آن همان انحراف در انقلاب مشروطیت را در صنعت ملی شدن نفت اجرا کردند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه پس از گذشت ۲۵سال به رهبری انقلابی ترین مرد جهان به استقلال رسیدیم افزود: جنگ تحمیلی خسارت های بسیاری را در پی داشت و اکنون با وجود اینکه دشمنان در دو دوره تحریم گذشته شکست خوردند در سومین دوره تحریم قرار گرفته ایم.

میرسلیم با بیان اینکه مجموعه ای از اقدامات طراحی و برنامه ریزی شده است تا ما از این استقلال دست برداریم بیان کرد: برای مهار کردن کشورهای جهان از استکباری، طرح جهانی شدن از طرح هایی است که به صورت جدی به آن پرداخته شده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه ما در زمینه حفظ کیان خانواده خیلی موفق نبودیم اذعان کرد: اعتیاد نیز یکی از مسائل حل نشده در کشور است.

وی ضمن تاکید بر اینکه دشمن می تواند سلایق و عقاید شمارا تغییر دهد ادامه داد: متاسفانه در برخی از بخش ها سستی کردیم و با وجود اینکه انقلاب آثاری داشت که موجب آسایش و رفاه مردم باشد اما هنوز خیلی کار داریم.

**دشمن بدخواه چطور با FATF خیرخواه ما شده است؟!

میرسلیم ضمن یادآوری انقلابِ اسلامی شده به رهبری یک مجتهد تمام عیار بیان کرد: مستقل بودن ثمره این انقلاب است ما ایرانیان مستقل هستیم، ممکن است که سخت بگذرد اما دیگر اجازه نمی دهیم کسی برای ما تصمیم بگیرد.

وی در ادامه در رابطه با FATF با بیان اینکه با این طرح باید تمام اطلاعات مبادلاتی خود را در اختیار غیر قرار دهیم گفت: یعنی واقعا کسانی که روزی بدخواه ما بودند اکنون می خواهند خیر خواه ما باشند؟!

** پژوهش می تواند راهگشای مسائل و مشکلات باشد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پژوهش را سرمایه عظیم جمهوری اسلامی خواند و افزود: پژوهش می تواند راهگشای مسائل و مشکلات ما باشد و در صحنه پژوهش باید فکر خود را برای شناخت حقیقی انسان بگذاریم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه