فرمانده سپاه قدس گیلان:

مردم در عرصه های مختلف انقلاب از مسئولین و نخبگان جلوتر عمل کردند/ در معضلات اقتصادی با سوء مدیریت مواجه هستیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمنان از مشکلات اقتصادی استفاده می کنند، گفت: سیستم نظامی ما قدرتمند است و اثر تحریم های اقتصادی ناچیز است اما ما با سوء مدیریت مواجه هستیم.

مردم در عرصه های مختلف انقلاب از مسئولین و نخبگان جلوتر عمل کردند/ در معضلات اقتصادی با سوء مدیریت مواجه هستیم

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در نشستی که به مناسبت روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار شد با بیان اینکه دانشجویان در عرصه استکبارستیزی هم در دوران دفاع مقدس و هم اکنون فعال بوده و هستند، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب در این ۴۰سال هر کجا موفق شدیم به همت دانشجویانی است که برای رضای خدا وارد عرصه می شوند.

وی با بیان اینکه اگر دانشجویانی نبودند که در آن لحظات حساس تا کلاس های درس را ترک کنند و وارد میدان جنگ شوند به موفقیت نمی رسیدیم، گفت: اکنون در حوزه تبیین مسائل انقلابی نیاز به کمک دانشجویان داریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه در میان مشکلات و مسائل اتفاق افتاده افراد خیلی به موضوع تبیین انقلاب نمی پردازند، بیان کرد: فضا به شدت سیاسی شده و دشمن قصد دارد ما را با سایر مسائل سرگرم کند اما می دانیم که مسائل انقلاب باید برای نسل فعلی تبیین شود.

سردار عبدالله پور با اشاره به ضعف ایران در دوران قبل از انقلاب و حضور مستشاران آمریکایی، افزود: اکنون به چنان قدرتی در حوزه نظامی و دفاعی رسیدیم که دشمنان جاسوسی می کنند تا توان ما را بدست بیاورند.

فرمانده سپاه قدس گیلان حمله دشمن به کشور ما را در حوزه های دفاعی، اطلاعاتی یا سایبری غیر ممکن خواند و ادامه داد: اکنون از اختلاف، دودستگی و سوءظن برای تفرقه افکنی استفاده می کنند.

 

 

** در معضلات اقتصادی با سوء مدیریت مواجه هستیم

وی با بیان اینکه دشمنان از مشکلات اقتصادی استفاده می کنند، بیان کرد: سیستم نظامی ما قدرتمند است و اثر تحریم های اقتصادی ناچیز است اما ما با سوء مدیریت مواجه هستیم.

سردار عبدالله پور ضمن تأکید بر ناتوانی جاسوسان در نفوذ به سیستم دفاعی ما، اظهار کرد: دشمنان چنان بلایی در حوزه مدیریت سر ما می آورند که ما فکر نکنیم و دنبال راه حل نرویم زیرا می دانند توان مقابله از راه های دیگر با ما را ندارند.

 

** در عرصه های مختلف انقلاب مردم از مسئولین و نخبگان جلوتر عمل کردند

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه دشمن همیشه در حال طراحی و ضربه زدن است، بیان کرد: با ادامه دادن راه امام(ره) توسط رهبر انقلاب توانستیم ۴۰ سال دوام بیاوریم.

وی راز ماندگاری انقلاب را راهنمایی های دقیق امام(ره)، رهبر انقلاب و مردم با فهم بالا خواند و اذعان کرد: در بسیاری مواقع مردم از مسئولین و نخبگان نیز جلوتر عمل کردند.

 

 

** بسیاری از موضوعات کشور با توان داخلی حل می شود

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بسیاری از موضوعات کشور با توان داخلی حل می شود، گفت: در این مبارزه نباید اهل دنیا شویم و در مقابل گوش به فرمان رهبر باشیم.

وی افزود: در حوزه بحران های داخلی مشکلی پیش نمی آید و کسی نمی تواند با این آشوب ها راه به جایی ببرد.

سردار عبدالله پور در رابطه با صنعت خودرو و مشکلات مریوطه افزود: در این رابطه وزیر صنعت باید برنامه ریزی کند، آیا نمیتوانیم از نخبگان خود در این زمینه استفاده کنیم؟ اگر برنامه ریزی نباشد، قدرت و سرمایه را دست دشمنان می دهیم.

 

** برخی مسئولان به مسئله “نفوذ” بی توجهی می کنند چون فرزندان شان در سایر کشورها هستند

وی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب در رابطه با موضوع نفوذ، ادامه داد: برخی توجه نمی کنند چون فرزندان آنان در سایر کشورها هستند، نفوذ دقیقا به همین معنا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان در رابطه با قدرت و فعالیت سپاه بیان کرد: ما تابع دستور هستیم، باید فرمانده باشد تا سپاه حرکت کند آتش به اختیاری باید در چهار چوب نظام باشد.

سردار عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه باید قوانین دست و پاگیر را از بین ببریم‌، گفت: بسیاری از مشکلات اقتصادی خانواده ها باید در قوانین مجلس و دولت اصلاح شود.

وی در پایان جوانان را مظهر پاکی دانست و افزود: جوان بد نداریم این ما هستیم که نمی توانیم مسائل دینی را به جوانان یاد بدهیم.

 

تصاویر بیشتر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه