کلید خوردن طرح سؤال از رئیس‌جمهور درباره خرید تضمینی گندم با ۵۰ امضا/ درخواست دولت برای مسکوت ماندن سه روزه سؤال

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس موضوع طرح سوال از رئیس جمهور را در مجلس تشریح کرد.

کلید خوردن طرح سؤال از رئیس‌جمهور درباره خرید تضمینی گندم با ۵۰ امضا/ درخواست دولت برای مسکوت ماندن سه روزه سؤال

به گزارش ۸دی، سیدعلاءالدین خادم عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس برای طرح سوال از رئیس جمهور گفت: این طرح با بالای ۵۰ امضا از روحانی با محوریت اصلی بحث خرید تضمینی گندم کلید خورد.

وی تصریح کرد: بنده جزء امضاکنندگان این طرح هستم، چراکه گندم یکی از محصولات محوری و مهم است که با توجه به شرایط کشور، نیاز به تولید و کاهش هزینه‌ها برای کشاورزان و حمایت تولید کنندگان داخلی این طرح کلید خورد.

خادم تأکید کرد: پیشنهادی که از سوی وزارت جهاد کشاورزی و کمیسیون کشاورزی شورای اقتصاد برای تعیین قیمت گندم بسیار معقولی بود اما شورای اقتصاد رقمی را که اعلام کرد مورد تأیید و رضایت کشاورزان و ما نبود.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تأکید کرد:‌ مجموع اعضای کمیسیون کشاورزی به این نتیجه رسیدند که هم از معبر سوال از رئیس جهمور به این موضوع ورود کرده و هم استیضاح حجتی وزیر جهاد کشاورزی را پیگیری کنند.

نماینده مردم سپیدان و فارس اظهار کرد: در رایزنی که امروز با امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور داشتیم، وی تقاضا کرد تا این طرح سوال به مدت سه روز مسکوت بماند تا دولت کار کارشناسی خود را برای خرید گندم انجام دهد.

وی گفت: به همین دلیل علی رغم اصرار برخی نمایندگان قرار شد این طرح تا سه روز مسکوت بماند و منتظر اقدام دولت باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه