هنرمند اهل انزلی برنده مقام چهارم جشنواره اسکومیکس ایتالیا

با اعلام نتایج جشنواره جهانی scoomix2018 ایتالیا، اثر سپیده فرامرزی هنرمند جوان اهل انزلی مقام چهارم و جایزه ویژه و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرد.

هنرمند اهل انزلی برنده مقام چهارم جشنواره اسکومیکس ایتالیا

به گزارش هشت دی،اثر سپیده فرامرزی هنرمند جوان اهل انزلی، با اعلام نتایج جشنواره جهانی scoomix2018 ایتالیا مقام چهارم و جایزه ویژه و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرد.

در این اثر برنده جایزه چهارم جهانی ایتالیا به این پرداخته که امروزه نیاز به نجات کتابها از دنیای دیجیتال همانند عمل بزرگ نوح برای نجات موجودات زنده از توفان سهمگین است .
این اثر در کاتالوگ جشنواره اسکومیکس ایتالیا نیز چاپ شد .
سپیده فرامرزی متولد شهر بندرانزلی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته ژنتیک پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران است.

وی فعالیت هنری اش در زمینه نقاشی و طراحی را از اوایل سال ۱۳۹۷ آغاز کرد و در کنار آن به نقاشی های مفهومی و کاریکاتور مفهومی پرداخته است. فرامرزی در چند نمایشگاه و فستیوال بین المللی نیز شرکت داشته که از میان آنها می توان به جشنواره کتاب کوزوو با شرکت بیش از ۶۰ کشور جهان اشاره کرد که وی جزء هنرمندان راه یافته به فینال جهانی فستیوال کتاب ایتالیا۲۰۱۸ و همچنین شرکت در جشنواره بین المللی رومانی۲۰۱۸ و جشنواره بین المللی پوستر منتخبین جهان کره جنوبی ۲۰۱۸ و شرکت کنندگان منتخب جشنواره بین المللی قاهره (مصر) است.
از موفقیت های مهم بدست آمده توسط این هنرمند جوان می توان به کسب مقام چهارم در جشنواره جهانی کاریکاتور ایتالیا ۲۰۱۸ با موضوع مدرسه اشاره کرد که در این جشنواره نایل به کسب جایزه ویژه و چاپ در کاتالوگ بین المللی شد و از دیگر افتخارات بدست آمده انتخاب و چاپ دو اثر به صورت پوستر در مرکز نمایشگاه های بین المللی کره جنوبی سئول با مشارکت طراحان پوستر برتر جهان می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه