هفته نهم لیگ یک؛

پیروزی چوکا در خانه / شکست داماش مقابل مقاومت

تیم فوتبال چوکای تالش با گل دقایق پایانی صائب فرجی مقابل میهمان خود آوالان کامیاران به برتری یک بر صفر دست‌یافت.

پیروزی چوکا در خانه / شکست داماش مقابل مقاومت

به گزارش ۸دی، دو تیم فوتبال چوکای تالش و آوالان کامیاران از هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴ در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم فوتبال چوکا با ترکیب مصطفی زینعلی، صائب فرجی، میرهادی موسوی، محمد جعفری، محمد نوروزی، محمد دادرسی، رضا بهمئی، رضا اعتمادی، علی مصطفایی، میلاد جلالی و میلاد مرادی وارد زمین شد.

در سوی مقابل آوالانی‌ها با ترکیب فرهاد محمدی، فرشاد جلیلوند، علی ابوالفتحی، پدرام قاضی پور، بلال وکیلی، پژمان زین‌الدینی، ایمان شیرزاد، سجاد برخورداری، مصطفی قره‌قشلو، کیوان ماراب و صابر محمدی پا به میدان گذاشتند.

دو تیم در نیمه نخست بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشتند و با یک بازی درگیرانه سعی در دیکته بازی خود بر رقیب داشتند، نتیجه این بازی درگیرانه تساوی در نیمه نخست بود.

نیمه دوم مسابقه درگیرانه تر از نیمه نخست آغاز شد و نتیجه این بازی خشن، اخراج هادی موسوی در دقیقه ۶۸ مسابقه بود، ساسان حیدرنژاد مربی چوکا به دلیل اعتراض به داور مسابقه دومین اخراجی چوکایی ها در بازی پرحاشیه مقابل آوالان بود، کارت قرمز داور در این مسابقه تمامی نداشت و بلال وکیلی از آوالان توسط داور از زمین اخراج شد.

دیدار دو تیم درحالی‌که تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل در جریان بود با گل دقیقه ۹۴ صائب فرجی و در حضور فیروز کریمی سرمربی اسبق استقلال تهران با نتیجه یک بر صفر به سود چوکا خاتمه یافت.

 

مقاومت تهران ۲ – ۱ داماش

دو تیم فوتبال داماش گیلان و مقاومت تهران از هفته هشتم رقابت‌های لیگ دسته دوم از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه عطر سیب باقرشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: حسین بوجاری
کمک‌ها: مصطفی قاسمی، هادی ابراهیمی و رضا مرادی
ناظر داوری: ایرج احمدی

شاگردان سیامک فراهانی با ترکیب جاسم یاسرالهایی، محمد مختاری، امید قربانی، امیر تیزرو، میلاد پورمحسن، جابر نصیری، میثم میرپسندیده، میلاد پورصف شکن، عباس کندل، سعید باقرپسند و علی آل کثیر وارد زمین شدند.

دیدار دو تیم که قرار بود از ساعت ۱۴ آغاز شود به دلیل عدم حضور آمبولانس با تأخیر ۲۸ دقیقه‌ای آغاز شد، دیدار دو تیم متعادل آغاز شد ولی این مقاومتی‌ها بودند که در دقیقه ۱۹ به گل دست یافتند، کرنر ارسالی تیم میزبان پس از دفع ناقص گلر داماش به امید قربانی مدافع لاجوردی پوشان اصابت کرد و نخستین گل مسابقه رقم خورد.

پس‌ازاین گل یخ بازی آب شد و داماشی‌ها در حضور تقریبی یک‌صد تن از هواداران خود بازی هجومی را در دستور کار قراردادند، این بازی هجومی نتیجه داد و جابر نصیری در دقیقه ۲۴ گل تساوی را به ثمر رساند تا نیمه نخست با تساوی یک‌بریک خاتمه یابد.

داماشی‌ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و برای کسب سه امتیاز بر دامنه حملات خود افزودند و در چندین نوبت دل به محوطه جریمه حریف زده و توسط بازیکنان مقاومت سرنگون می‌شدند، داور مسابقه در تمامی این صحنه‌ها از اعلام خطا خودداری کرده و به نظر از تجربه کافی برای چنین مسابقه‌ای برخوردار نبود، درنهایت این مقاومتی‌ها بودند که برخلاف جریان بازی در دقیقه ۹۰ به گل دست یافتند و دومین شکست داماش در لیگ دسته دوم را رقم زدند.

بنابراین گزارش تیم فوتبال چوکای تالش در پایان هفته نهم با کسب ۱۶ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مقاومت تهران و داماش گیلان در مکان چهارم جدول جای گرفت، خوشه طلائی ساوه با کسب ۱۷ امتیاز صدرنشین گروه الف است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه