واضح و گویا: حیا کن، رها کن خطاب به شفر

به گزارش ۸دی، استقلال برای سومین بازی متوالی، در جریان بازی گل نزد و همین در کنار تسلط ماشین‌سازی روی بازی باعث شد تا صبر هواداران در تبریز لبریز شود. آن‌ها در دقایق پایانی، شعار حیا کن، رها کن را خطاب به شفر سر دادند تا نارضایتی خود را از نتایج استقلال نشان بدهند. این برای […]

واضح و گویا: حیا کن، رها کن خطاب به شفر

به گزارش ۸دی، استقلال برای سومین بازی متوالی، در جریان بازی گل نزد و همین در کنار تسلط ماشین‌سازی روی بازی باعث شد تا صبر هواداران در تبریز لبریز شود. آن‌ها در دقایق پایانی، شعار حیا کن، رها کن را خطاب به شفر سر دادند تا نارضایتی خود را از نتایج استقلال نشان بدهند.

این برای نخستین بار بود که اینقدر واضح، هواداران استقلال وینفرد شفر را به باد انتقاد می‌گیرند. انتقاد، نه تنها از نتیجه بلکه فوتبالی که استقلال به نمایش می‌گذارد و یا بهتر بگوییم، فوتبالی که به نمایش نمی‌گذارد.

استقلال بعد از این تساوی، حالا باید فکری به حال بحرانی کند که مثل آوار روی سرش خراب شده است. هنوز دقایق زیادی از سوت پایان بازی نگذشته که انتقادها آغاز شده‌اند. انتقادهایی که این بار شفر را هم در بر گرفته و او را نیز متهم کرده‌. متهم به کسب نتایج ضعیف و عملکرد دور از انتظار، بخصوص در این فصل. آیا مرد آلمانی پاسخی برای انتقادها خواهد داشت؟ برای رها کن، حیا کن چطور؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه