امامی‌فر: مقابل ذوب‌آهن بدشانس بودیم/ سپیدرود آینده خوبی دارد

علیرضا امامی‌فر، سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بدشانسی را مهمترین عامل در تساوی خانگی تیمش مقابل ذوب‌آهن برشمرد.

امامی‌فر: مقابل ذوب‌آهن بدشانس بودیم/ سپیدرود آینده خوبی دارد

به گزارش ۸دی، علیرضا امامی فر مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: در یک کلام می‌توانم بگویم بدشانس بودیم. ما در این بازی دو نیمه متفاوت داشتیم. طبیعی بود که تیم پس از تعطیلات از شرایط آرمانی دور باشد.

وی ادامه داد: ما با تیمی بازی می‌کردیم که چهار دوره در لیگ قهرمانان آسیایی حضور داشته است. اگر به نیمکت این تیم نگاه می‌کردید، می‌فهمیدید با چه تیمی بازی داریم. ما در نیمه دوم تغییراتی ایجاد کردیم. دو بازیکن خود یعنی امیرحسین اسکندری و مهدی محمدیاری را برای اولین بار در لیگ برتر در رشت بازی دادیم و هر دو بازیکن، سربلند از زمین خارج شدند. اگر به همین شکل ادامه دهیم، مشکلات‌مان کمتر می‌شود. ما تمرینات خوبی از لحاظ بدنی و تاکتیکی انجام داده بودیم و پیشرفت تیم مشهود بود.

مربی تیم سپیدرود با تمجید از بازیکنان این تیم تصریح کرد: دیدید بازیکنان ما تا سوت پایان بازی، چگونه با جان و دل ذوب‌آهن را تحت فشار قرار دادند، اما توپ‌های‌مان وارد دروازه نشد. فکر می‌کنم این اتفاق با حمایت خوب هواداران فهیم سپیدرود رقم خورد و متأسفم که نتوانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم. از اعضای تیم داوری هم تشکر می‌کنم که بدون نقص بودند و دوندگی زیادی داشتند. قضاوت داور عادلانه بود.

امامی‌فر در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت کادر فنی سپیدرود نتوانست تفکرات خود را در زمین پیاده کند، خاطرنشان کرد: این‌گونه نیست. ما براساس تفکرات کریمی کار می‌کنیم و واقعاً یک تیم هستیم. همه ما با هم هستیم. این بازی شرایط خاص خود را داشت. در نیمه دوم فهمیدیم با پاس‌های کوتاه نمی‌توانیم حریف خط هافبک ذوب‌آهن شویم. به همین خاطر شیوه خود را حذف کردیم و با پاس‌های مستقیم و هدفدار به دروازه ذوب‌آهن نزدیک شدیم. از شرایط بدنی محمد غلامی و قد بلند امین منوچهری استفاه کردیم. دوندگی بازیکنان نیز به ما خیلی کمک کرد تا موقعیت‌های زیادی خلق کنیم که متأسفانه هیچ‌کدام از آنها گل نشد.

وی در این مورد که چرا سپیدرود در دیدارهای خارج از خانه برای نباختن به زمین می‌آید، خاطرنشان کرد: این تفکر شماست. شما به شکل یک پروسه به سپیدرود نگاه کنید. ما نزدیک دو ماه است که تیم را تحویل گرفتیم و ۱۰ جلسه بدنسازی با تیم در سالن انجام داده‌ایم. ما چند مسئله را با هم جلو می‌بریم. دوست داریم از لحاظ بدنی و تاکتیکی پیشرفت کرده، امتیاز کسب کنیم و از انتهای جدول جدا شویم. ما در دیدار مقابل صنعت نفت در آبادان برای پیروزی به زمین رفتیم. فراموش نکنید امروز هفت مصدوم داشتیم و به دو بازیکن امید بازی دادیم. این موارد باعث افتخار سپیدرود است. این تیم آینده خوبی دارد.

پس از صحبت خبرنگاری که گفت بازی تا دقیقه ۷۰ در اختیار ذوب‌آهن بود و سپیدرود ۱۰ دقیقه بازی را در اختیار گرفت، بعد از آن هم این ذوب‌آهن بود که بازی را در دست داشت، مربی سپیدرود اظهار داشت: من با نظر شما مخالفم و این‌گونه نبود. اگر این‌طور بود، تماشاگران ما را تشویق نمی‌کردند. مسائل جسمانی و تاکتیکی در حیطه وظایف شما نیست و اطلاعی در این خصوص ندارید.

امامی‌فر با بیان اینکه نمی‌شود روزی دو جلسه تمرینی از اکنون برای سپیدرود در نظر گرفت،‌ گفت: باید میانگین سنی تیم را در نظر بگیریم. باید هوای بازیکنان باتجربه را داشته باشیم تا مصدوم نشوند. مصدومان ما کم کم به میادین بازمی‌گردند. ما آمادگی جسمانی را برای یک پروسه یک ساله انجام می‌دهیم. برای جام ملت‌های آسیا و نیم‌فصل ما نزدیک به ۵۰ روز تعطیلی داریم و باید از این فرصت‌ها استفاده کنیم. ما از فرصت تعطیلی اخیر، نهایت استفاده را بردیم. بازیکنان کاملاً باانگیزه ظاهر شدند و با تمام وجود تلاش کردند. تیم انتهای جدولی نیاز به زمان دارد تا خود را باور کند. بازی فوق العاده‌ای بود و باید از بازیکنان تشکر کنم. باید به آینده امیدوار باشیم.

وی با بیان اینکه شرایط سپیدرود روز به روز بهتر می‌شود، تصریح کرد: علی عزتی و علی عباسی به تمرینات تیم برگشته‌اند و سایر مصدومان نیز به تیم اضافه خواهند شد. اگر این بازیکنان به تیم بازگردند، کمک مهمی به سپیدرود می‌شود. ما روی همه بازیکنان حساب کرده‌ایم و به آینده امیدواریم. ما با تفکرات حرفه‌ای علی کریمی پیش می‌رویم و ان‌شاءالله سهمیه تیم در لیگ برتر حفظ می‌شود. سپیدرود مشکلات عدیده‌ای دارد. برای اینکه تیم به شرایط تیم‌های باسابقه‌ای چون راه‌آهن، صبا و نفت دچار نشود، باید بیشتر حمایت شود.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه