در راستای ترویج فرهنگ ارزش های دفاع مقدس صورت گرفت

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور

دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی مدارس شهرستان آستارا با ترویج فرهنگ ارزش‌های دفاع مقدس در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شد.

اعزام دومین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی آستارا به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش هشت دی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا پیش از ظهر امروز در جریان اعزام دومین کاراون راهیان نور دانش‌آموزی این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ۴۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

سید سجاد موسوی مدت‌زمان این سفر معنوی را سه روز و در قالب یک دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری دانست و تصریح کرد: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی ‌غرب کشور در کرمانشاه به‌ویژه کرند، یادمان شهدای مرصاد، پل دختر و یادمان شهدای سرپل ذهاب بازدید می‌کنند.

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی با مشارکت آموزش و پرورش و سپاه ناحیه این شهرستان در طول سال تحصیلی انجام می‌شود گفت: تعدادی از فرهنگیان، پاسداران و راویان هشت سال دفاع مقدس دانش‌آموزان را در سفر معنوی راهیان نور همراهی می‌کنند.

به‌گفته مدیر آموزش و پرورش شهرستان آستارا پیش از این نیز ۹۰ نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس متوسطه دوره دوم شهرستان آستارا در قالب دو دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شده بودند که اعزام دانش‌آموزان مدارس پسران این شهرستان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه