کارشناس جبهه مقاومت:

هیچ ناو آمریکایی جرأت حضور در آب‌های ایران را ندارد/ آزادی ۹۹ درصدی سوریه توسط نیروهای مقاومت

کارشناس جبهه مقاومت با اشاره به قدرت ایران اسلامی در دنیا گفت: از چهل سال هیچ‌گونه ناو آمریکایی در آب‌های ایران وجود ندارند چراکه به آن‌ها هشدار داده شد که اگر شما در ناوتان فوتبال بازی کنید توپ فوتبالتان را هدف قرار می‌دهیم.

هیچ ناو آمریکایی جرأت حضور در آب‌های ایران را ندارد/ آزادی ۹۹ درصدی سوریه توسط نیروهای مقاومت

به گزارش ۸دی، عبدالفتاح اهوازیان عصر امروز در سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا در گلزار شهدای شهرستان رشت با اشاره به حماسه‌سازی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: امروز یک عده ناکس می‌گویند که شهدا می‌دانستند که شهید شوند فرزندانشان از امنیت شغلی برخوردار شده لذا با آگاهی از آینده فرزندانشان در میدان نبرد حاضر شدند.

وی با ابراز ناراحتی از برخی طعنه‌های ناجوانمردانه غرب اندیشان نسبت به دلاوری‌های شهدای دفاع مقدس تصریح کرد: بسیاری از نیروهای دفاع مقدس نظامی نبوده و به دلیل خلأ نیرو وارد جنگ شدند و متأسفانه عده‌ای آمدند فرمولی را به نام قطعنامه تدوین کرده و طوری به امام جا انداختند که ما دیگر نمی‌توانیم جنگ ازاین‌رو، امام (ره) جام زهر را نوشیدند.

کارشناس جبهه مقاومت با اشاره به کنایه‌های برخی از افراد جامعه به چهره‌های جنگ گفت: ما را جنگ‌طلب خوانده و خود را انسان‌های خوب، همان‌هایی که درس آموخته علم از جوامع غربی هستند خود را انسان‌های خوب می‌دانند.

اهوازیان با اشاره به اینکه بعید است به همین زودی‌ها از دست تربیت‌شده‌های غرب راحت شویم تصریح کرد: پس از جنگ، در دوران سازندگی چون از شهدا و خانواده‌های شهدا دور شده و از درس‌خوان‌های غربی کمک گرفتند رگه‌های اختلاس در ایران کم‌کم شکل گرفت.

وی با اشاره به حادثه دل‌خراش تخریب بقیع افزود: اگر پدران ما مانند فرزندان ما بصیرت داشتند سلفی‌ها چنین غلط نمی‌کرده و نمی‌توانستند بقیع را تخریب کنند، در روزگاری که علم الهدی ها در محاصره بودند آمریکایی‌ها به ما نخ و سوزن نمی‌دادند چراکه ایران با آن لباس نظامی می‌دوخت و اسد تنها کسی بود که با هواپیما برای ما مهمات می‌فرستاد.

کارشناس جبهه مقاومت با اشاره به سخن امام علی (ع) بهترین دفاع را دفاعی دانست که به ساختار دشمن خدشه وارد می‌کند و افزود: مدافعان حرم برای نجات نوامیس مردم و عدم تکرار حادثه تاریخی شبیه بقیع و اینکه جواب خوبی سوریه را با خوبی بدهند عازم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شدند.

اهوازیان با اشاره به ایثارگری نیروهای بسیجی در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) بیان کرد: به بسیاری برچسب اخذ پول‌های کلان زده شد اما چون شهدا از بدنه مردم بودند مردم فهمیدند که حرف اخذ پول‌های کلان شایعه بوده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از نیروهای غیرنظامی که از ادارات آمده بودند حقوقشان قطع و حتی اخراج شدند گفت: بسیاری از نیروهای بسیجی با فروش طلاهای همسرانشان و رهن دادن خانه‌هایشان خرج سفر دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) را شخصاً پرداخت کردند.

کارشناس جبهه مقاومت با ابراز افتخار مبنی بر آزادی ۹۹ درصد سوریه گفت: ایران ۲۳ درصد لبنان را آزاد کرد، در سوریه و عراق ۱۱۶ کشور به کمک داعش آمده و امروز ایران شاخ همه آن‌ها را شکسته است و ما باافتخار متفقین روضه اباعبدالله سه کشور دنیا را آزاد کردیم.

اهوازیان با اشاره به جنایات عربستان در حمایت از داعش گفت: به هر داعشی حقوق کلان داده و امارات نیز با تقبل غذاهای گران به نیروهای داعشی در این جنایات دست داشته است.

وی با اشاره به قدرت ایران اسلامی در دنیا تصریح کرد: بعد از چهل سال هیچ‌گونه ناو آمریکایی در آب‌های ایران وجود ندارند چراکه به آن‌ها هشدار داده شد که اگر شما در ناوتان فوتبال بازی کنید توپ فوتبالتان را هدف قرار می‌دهیم.

این رزمنده دفاع مقدس با اشاره به جزئیات حادثه تروریستی اهواز در آغازین روز هفته دفاع مقدس تصریح کرد: یکی از داعشی ها در ویلچر نشسته و یکی در لباس بسیجی خود را در جمع نیروها قرار داده و سلاح‌هایشان را از چند روز پیش جاسازی کرده بودند ازاین‌رو، با توجه به حجم مهمات آن‌ها باید ۲۰۰ شهید می‌دادیم چراکه همراه خود تجهیزات داشتند.

اهوازیان با اشاره به برخی از توهین‌هایی که به مادران شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم می‌شود افزود: امروز افتخار می‌کنیم که نام کودکان به دنیا آمده سوریه حججی است، امروز پرچم ایران بالاست لذا آن دسته از کسانی که می‌خواستند عزت را به پاسپورت ما برگردانند، ببینند فرزندان ما در جبهه مقاومت چه عزتی برای ایران اسلامی آوردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه