نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی پسران کشور مشخص شد

رقابت های شطرنج قهرمانی پسران کشور با شرکت ۱۷۰شطرنج باز از ۲۲ استان یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی پسران کشور مشخص شد

به گزارش هشت دی، این دوره از رقابت ها در رده های سنی کمتر از ۱۲ سال و کمتر از ۱۴ سال در ۹ دور به روش سوییسی در رشت برگزار شد.
در پایان این رقابت ها و در مسابقات شطرنج رده سنی کمتر از ۱۲ سال پسران ، رضا مهدوی از استان قزوین با کسب هشت امتیاز عنوان قهرمانی کشور را به خود اختصاص داد، آرتین اشرف با کسب هفت امتیاز در مکان دوم قرار گرفت و برسا تسلیمی از گیلان نیز با کسب هفت امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر در رتبه سوم قرار گرفت.
همچنین در پایان مسابقات شطرنج رده سنی کمتر از ۱۴ سال ، آرین برادران تمدن با کسب هشت امتیاز مقام قهرمانی کشور را کسب کرد، سیدکیان پورموسوی از استان مازندران نیز با کسب هشت امتیاز و به دلیل پوئن شکنی کمتر مقام دوم را به خود اختصاص داد و سید امیررضا رضوی از خراسان رضوی با کسب شش و نیم امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.
در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها ، به نفرات برتر مسابقات شطرنج قهرمانی پسران کشور، حکم و مدال قهرمانی اهداء شد.
ورزشکاران حاضر در رقابت های شطرنج کمتر از ۱۲ و کمتر از ۱۴ سال قهرمانی پسران کشور، به مدت یک هفته در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه