رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا:

“ارتش” از مجموعه‌های انقلابی و متعهد کشور است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است گفت: ارتش امروز یکی از مجموعه‌های انقلابی و متعهد کشور است.

“ارتش” از مجموعه‌های انقلابی و متعهد کشور است

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام جعفر صمدی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: سازمان عقیدتی سیاسی در سال ۵۸ و به دستور امام راحل تشکیل شد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا جایگزین کردن فرهنگ انقلابی به جای فرهنگ طاغوتی را هدف از تشکیل این مجموعه دانست و گفت: وظیفه ارتش جمهوری اسلامی دفاع از استقلال کشور است.

صمدی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ۴۸ هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده است خاطرنشان کرد: ارتش امروز یکی از مجموعه‌های انقلابی و متعهد کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب در تلاش هستند تا بگویند ارتش ایران یک ارتش ملی است و به اسلام و انقلاب کاری ندارد افزود: کارکنان ارتش، هم دارای روحیه وطن‌پرستی هستند و هم عقاید دینی محکمی دارند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به نقش این سازمان در ارتقای ارتش گفت: تقویت بصیرت دینی و انقلابی کارکنان ارتش بر پایه‌ تفکرات امام راحل، مقام معظم رهبری و دستورات دینی بخشی از اهداف سازمان عقدتی سیاسی ارتش است.

صمدی با تاکید بر لزوم اتحاد و هم‌افزایی میان نیروهای نظامی و انتظامی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه انقلابی در ارتش و حاکمیت فضای معنوی و اخلاقی در یگان‌های ارتش بخش دیگری از اهداف سازمان عقیدتی سیاسی ارتش است.

وی اجرای ۱۲ طرح فرهنگی با عنوان طرح “مصباح” را بخشی از اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای تقویت روحیه انقلاب ارتشیان دانست و افزود: انتشار ۳ میلیون نسخه نشریه ادواری با موضوعات سیاسی در ارتش از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا با اشاره به اقدامات این سازمان در راستای ترویج فرهنگ قرآنی اعلام کرد: ۹ هزار و ۴۹۵ حافظ قرآن کریم در ارتش وجود دارد.

صمدی با بیان اینکه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ۱۲ دارالتحفیظ قرآن کریم در محدوده منازل سازمانی دارد خاطرنشان کرد: ۵ هزار و ۶۰۰ کلاس قرآن در روزهای سه‌شنبه هر هفته در ارتش برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رتبه نخست عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا در مسابقات قرآنی فرزندان کارکنان ارتش گفت: فرزندان کارکنان ارتش همواره پیشتاز کسب رتبه در مسابقات قرآنی هستند.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا تولید مستندهایی در راستای معرفی اقدامات ارتش را بخشی از فعالیت‌های این مجموعه دانست و افزود: سال گذشته ۲۰۵ هزار و ۲۱۶ سرباز وظیفه در کلاس‌های عقیدتی برای آموزش احکام شرکت کردند.

صمدی با اشاره به حضور ۲۰ هزار نفر از کارکنان و مدیران ارتش در کلاس‌های بصیرت‌افزایی سازمان عقیدتی سیاسی ابراز داشت: مقابله با جنگ نرم دشمن در دستور کار این سازمان قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه