عضو هیئت رئیسه مجلس درگفتگو با8دی:

نرخ ارز کاهش پیدا نکرده بلکه در سراشیبی رسیدن به قیمت واقعی قرار دارد/ بسته های اقتصادی دولت در روند نزولی ارز تأثیرگذار بود

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه قیمت دلار در روزهای گذشته واقعی نبوده و به دلیل ضعف مدیریتی و بی تدبیری بعضی از مدیران اجرایی بوده است، گفت: قیمت واقعی ارز حول هفت هزار تومان است که باید به قیمت واقعی خود برسد.

نرخ ارز کاهش پیدا نکرده بلکه در سراشیبی رسیدن به قیمت واقعی قرار دارد/ بسته های اقتصادی دولت در روند نزولی ارز تأثیرگذار بود

اسدالله عباسی در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به بازار ارز و دلار، اظهار کرد: نرخ ارز کاهش پیدا نکرده است بلکه در سراشیبی رسیدن به نرخ واقعی خودش قرار دارد.

 

** افزایش بی سابقه نرخ ارز از بی تدبیری برخی مدیران اجرایی رقم خورد

وی با بیان اینکه قیمت دلار در روزهای گذشته واقعی نبوده و به دلیل ضعف مدیریتی و بی تدبیری بعضی از مدیران اجرایی بوده است، گفت: قیمت واقعی ارز حول هفت هزار تومان است که باید به قیمت واقعی خود برسد.

 

عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: با توجه به بسته های سیاستی اقتصادی دولت و کار گروهی که توسط سه قوه تشکیل شد تصمیماتی گرفته شد که باعث شده نرخ ارز قیمت واقعی خود را پیدا کند و امید داریم این اتفاق ادامه داشته باشد.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، گفت: ما کشور قدرتمند و توانمندی هستیم و منابع مورد نیاز را داریم و هیچ کمبودی نداریم.

 

وی اذعان کرد: زمانی که بعضی از کالاها کمیاب می شوند بعضی افراد بیش از نیاز معمولشان خریداری و انبار می کنند و برخی ها رفتارهای غیر اخلاقی و غیر منصفانه ای داشتند.

 

عباسی بیان کرد: با تدبیر دولت و سایر دستگاه های نظارتی و بازرسی و اتفاق نظر مشترک مجلس و دولت، تثبیت نرخ ارز و ساماندهی آن و تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم بابرنامه است و جای نگرانی نیست.

 

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس، گفت: ما از این گردنه و پیچ هم به راحتی عبور خواهیم کرد و دشمنان هم مأیوس خواهند شد.

 

وی گفت: یقینا افزایش قیمتی را نخواهیم داشت در سطح کالاهای دیگر هم همینطور است.

 

عباسی در ادامه با تأکید بر اینکه هنوز در مجلس در مورد FATF بحث نشده است، تصریح کرد: هفته آینده مورد بحث قرار می گیرد بستگی به نظر مجلس و همکاران ما دارد که چه تصمیمی خواهند گرفت و امید داریم که دولت و مجلس و همه نهادها و سازمان های مرتبط با تلاششان فضایی ایجاد کنند تا مردم زندگی خوبی داشته باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه