فرمانده انتظامی گیلان:

برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر اولویت کاری ناجا است

فرمانده انتظامی استان گیلان برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر را اولویت کاری نیروی انتظامی دانست و گفت: عملیات‌ها و اقدامات مناسبی برای برخورد با این افراد انجام شده است‌.

برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر اولویت کاری ناجا است

به گزارش ۸دی، سردار محمدرضا اسحاقی صبح امروز در نشست خبری در رشت اظهار داشت: خبرنگاران با تلاش‌هایشان سطح سواد و آگاهی جامعه را افزایش می‌دهند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به آغاز هفته نیروی انتظامی از سیزدهم تا نوزدهم مهرماه عنوان داشت: مراسمات هفته نیروی انتظامی امسال با شعار “پلیس مقتدر، امین مردم” برگزار می‌شود.

سردار اسحاقی با بیان اینکه شعار هفته ناجا در واقع سیاست و خط‌مشی نیروی انتظامی در طول فعالیت‌های یکسال خود است ابراز داشت: امنیت یکی از نعمات الهی است.

وی با بیان اینکه نبود امنیت مشکلات فراوانی را برای عموم مردم ایجاد می‌کند خاطرنشان کرد: وجود پلیس مقتدر از جمله توقعاتی است که مردم برای حفظ امنیتشان از ناجا دارند.

فرمانده انتظامی استان گیلان امانتداری و اقتدار را از جمله ویژگی‌های یک پلیس دانست و تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای تشریح عملکرد و دستاوردهای نیروی انتظامی.

سردار اسحاقی با اشاره به فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا در راستای چگونگی عملکرد نیروی انتظامی ابراز داشت: ما موظف هستیم تا امنیت را براساس فرمایشات ایشان در جامعه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه امروز پلیس در کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند به بدترین شکل با مخاطبانشان برخورد می‌کنند افزود: آن‌ها با شعار رعایت قواعد انسانی گوش فلک را کر کردند اما خودشان به آن پایبند نیستند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تاکید بر اینکه به فرموده مقام معظم رهبری هیچ سازمانی مانند نیروی انتظامی در مقابل چشم مردم قرار ندارد افزود: طبق فرموده مقام معظم رهبری موفقیت نیروی انتظامی موفقیت نظام است.

سردار اسحاقی نیروی انتظامی را مظهر اقتدار، نظم و مهربانی دانست و خاطرنشان کرد: برای موفقیت نیروی انتظامی باید در وهله نخست افرادی متعهد، مقتدر و امانتدار نسبت به مردم را در این مجموعه جذب کنیم.

وی با تاکید بر لزوم به روز بودن نیروهای پلیس اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی باید به تخصص‌ها و علوم روز دنیا اشراف داشته باشند تا بتوانند وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند اقتدار نیروی انتظامی را در جامعه نهادینه کنند تصریح کرد: کمک رسانه‌ها و حضورشان سبب می‌شود تا نیروی انتظامی بتواند در ماهی مانند محرم به خوبی عمل کند.

سردار اسحاقی با اعلام اینکه تماس‌های مردمی با نیروی انتظامی ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است گفت: بیشتر تماس‌های صورت گرفته با نیروی انتظامی برای راهنمایی گرفتن و بیان پرسش‌ها است و حدود ۴۰ درصد نیاز به اعزام تیم‌های عملیاتی دارند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به میزان مقبولیت پلیس در نظر مردم خاطرنشان کرد: گرفتن نقطه نظرات مردم به صورت سالیانه و همچنین آگاهی از دغدغه‌های آنان از جمله اقدامات نیروی انتظامی در راستای ارائه عملکرد مناسب‌تر است.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اعلام اینکه نیروی انتظامی اولویت‌های کاری خود را براساس اولویت‌ها و دغدغه‌های مردم برنامه‌ریزی می‌کند ابراز داشت: ما تلاش می‌کنیم تا با ارتباط مناسب با لایه‌های مختلف جامعه از خواسته‌های مردم آگاه شویم.

سردار اسحاقی با اعلام اینکه نیروی انتظامی از جرایم راهنمایی و رانندگی سهمی نمی‌برد خاطرنشان کرد: ۴۰ درصد این مبالغ به شهرداری‌ها و ۴۰ درصد به پرو‌ژه‌های راه‌سازی داده می‌شود.

وی برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر را اولویت کاری نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت: عملیات‌ها و اقدامات مناسبی برای برخورد با این افراد انجام شده اما هنوز ریشه‌کن نشده است‌.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه