فرمانده سپاه قدس گیلان مطرح کرد:

تدارک بیش از ۵۷۰ برنامه در هفته مقدس با شعار “ما توانستیم”/ اجرای نمایش فرهنگی _ رزمی ستارگان درخشان در رشت

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ۵۷۱ برنامه تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس، افزود: شعار امسال این هفته “ما توانستیم” است زیرا در دفاع مقدس توانستیم به همه ثابت کنیم که با دست خالی میتوان در مقابل زورگویی ها ایستادگی کرد.

تدارک بیش از ۵۷۰ برنامه در هفته مقدس با شعار “ما توانستیم”/ اجرای نمایش فرهنگی _ رزمی ستارگان درخشان در رشت

به گزارش خبرنگار هشت دی، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس با بیان اینکه هفته دفاع مقدس مقارن با عاشورای حسینی است، اظهار کرد: اگر عاشورا و محرم نبود انقلاب اسلامی ما نیز وجود نداشت.

وی انقلاب اسلامی بر پایه عاشورا را دلیل دشمنی و جنگ تحمیلی دشمنان با ما دانست و گفت: به این دلیل امام (ره) نام این جنگ را دفاع مقدس گذاشت.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ۵۷۱ برنامه تدارک دیده شده در هفته دفاع مقدس، افزود: شعار امسال این هفته “ما توانستیم” است زیرا در دفاع مقدس توانستیم به همه ثابت کنیم که با دست خالی میتوان در مقابل زورگویی ها ایستادگی کرد.

عبدالله پور ضمن اشاره به موضوع اقتدار دفاعی در قالب رژه نیروهای دفاع مقدس، بیان کرد: ما در کنار ارتش و ناجا بخشی از توانایی های خود را به نمایش می گذاریم.

فرمانده سپاه قدس گیلان دیدار مشترک فرماندهان عالی نظامی با خانواده های ایثارگران و شهدا را بخشی دیگر از برنامه های سپاه دانست و اذعان کرد: همانطور که جنگ تحمیلی را با وحدت پشت سر گذاشتیم امروز نیز با وحدت می توانیم از مشکلات عبور کنیم.

 

** تهاجم فرهنگی، امنیتی، روانی و اقتصادی توسط دشمنان ادامه دارد

عبدالله پور با بیان اینکه جنگ تمام نشده و دفاع مقدس تغییر چهره داده است، گفت: تهاجم فرهنگی، امنیتی، روانی و اقتصادی توسط دشمنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی به مناطق مختلف، تاکید کرد: این‌گروه ها به همه ثابت می کنند که مشکلات اقتصادی جامعه توسط مردم قابل حل هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ساخت خانه های محروم با کمک مردم انجام می شود اذعان کرد: سپاه در این کار تسهیل گری می کند و مقدمات را آماده می کند و اصل کار با مردم است.

عبدالله پور دانش آموزان را قشر بسیار ارزشمند انقلاب دانست و گفت: اگر انقلاب تا به امروز سرپا است به دلیل جوانان و نوجوانان ارزشمند است، همانطور که در دوران جنگ نیز جوانان حضور فعال داشتند.

وی با بیان اینکه آینده ما در دست جوانان کشورمان است، اذعان کرد: برنامه بسیار باشکوهی برای جوانان از شب ۲ماه مهر به مدت ۷شب از ساعت ۲۰ در جاده تهران با عنوان ستارگان درخشان در رابطه با عملیات آزادسازی آبادان برگزار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به چاپ کتاب مدافعان حرم در مهرماه، تصریح کرد: این کتاب در مورد شهیدی است که زندگی او می تواند الگویی برای همه ما باشد.

 

** تجلیل از همسران شهدا در هفته دفاع مقدس

سردار عبدالله پور تجلیل از همسران شهدا را در کنار سایر برنامه های سپاه معرفی کرد و گفت: ما مدیون مادران و همسران شهیدان هستیم که از زندگی خود گذشتند.

 

** برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل در ۵ مهر

وی با اشاره به تجلیل از زنانی که در جبهه های جنگ حق علیه باطل حضور داشتند در ۴ مهر و سرکشی از خانواده های معظم شهدا اذعان کرد: ۵ مهر نیز رزمایش پدافند غیرعامل برگزار می شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بخشی از این اردوی جهادی به زنان جهادی مرتبط است، افزود: کارهای خواهران در اردوی جهادی به مراتب اثرگذار تر از برادران است.

سردار عبدالله پور آخرین روز دفاع مقدس با عنوان روز پیشکسوت را مربوط به فرماندهان، عزت مداران و پیشکسوتان دانست و گفت: در بخش های ورزشی، فرهنگی و هنری نیز برنامه هایی تهیه شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه