مدیر بسیج جامعه پزشکی آستارا خبر داد:

ویزیت رایگان روستاییان آستارایی توسط پزشکان جهادگر بسیجی + تصاویر

بسیج جامعه پزشکی آستارا به همراه نیروهای جهادگر بسیجی در روستاهای شهرستان آستارا حضور یافته و ویزیت رایگان انجام دادند.

ویزیت رایگان روستاییان آستارایی توسط پزشکان جهادگر بسیجی + تصاویر

بختیار حیدرنیا در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در جریان برگزاری رزمایش “اقتدار عاشورایی محمد رسول الله ۲” در گیلان و خدمات رسانی ۲۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم استان، اظهار کرد: ما هم به موازات و در طول این رزمایش برنامه هایی داریم.

وی افزود: روز گذشته بچه های بسیج جامعه پزشکی به همراه نیروهای جهادگر بسیجی در روستاهایی که در ۴۰کیلومتری مرکز شهر آستارا و ۱۷کیلومتری مرکز لوندویل قرار دارند حضور پیدا کردند و ویزیت رایگان انجام دادند.

 

 

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در این راستا آموزش های بهداشتی لازم داده شده است، تصریح کرد: سرکشی از ۲ خانواده شهید مفقودالاثر را داشتیم و این برنامه های ما از هفت صبح شروع شده و تا پایان روز ادامه دارد.

 

 

حیدرنیا با بیان اینکه امروز ۱۵شهریور در شهرک نصیر نیا یکی از شهرک های نزدیک آستارا ویزیت رایگان را داریم، اضافه کرد: تست قند و آموزش بهداشت عمومی را در این منطقه خواهیم داست.

وی با تأکید بر اینکه روز یکشنبه ۱۸ شهریور ماه در قالب طرح شهید رهنمون در راستای این رزمایش در روستای کانرود حضور پیدا خواهیم کرد، تصریح کرد: در این محل جلسه ای با سفیران سلامت متشکل از دانشجویان و نخبگان این محل سخنرانی فرمانده سپاه شهرستان را داریم.

 

 

مدیر بسیج جامعه پزشکی شهرستان آستارا افزود: به همراه بسیج سازندگی در این محل حضور پیدا خواهیم کرد و در این جلسه در خصوص ویزیت رایگان، آموزش بهداشت و بیماری های فصلی صحبت می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه